Gå til innhold

Min Golf MKIII 1.6 Variant Familiebilen

Ranger emnet

ventoTD

Anbefalte innlegg

koffer ska du knekke lippa heile veien da???? likegreit å kjøpe uorginal, å heller ta de litt med rooo.. har du senka bil så må du ta hensyn til de.

kjører du ned i ein dump og lippa knekker, så kjører du ikkje ner i den igjenn etter på, om du har orginal elle uorignal. da eg du rimelig dumm.

går jo ann å lime den og da! :) eller forsterke me armeringsjern i bakkant :D

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det har kommet en halvmeter med snø på 3 dager, så tålte ikke leppa å være snøplog fordi de helvetene her som har brøyting ikke klarer brøyte til rett tid når man skal på jobb, trudde liksom leppa sku tåle litt mer.. men gikk i tusen knas....

Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle golfen jeg hadde så funka det heller ikke med uorginal leppe.

Når bilen er så lav at VR6 leppa sto i asfalten på flat mark. hjelper det ikke å ta det med ro.

Sorry O.T

koffer ska du knekke lippa heile veien da???? likegreit å kjøpe uorginal, å heller ta de litt med rooo.. har du senka bil så må du ta hensyn til de.

kjører du ned i ein dump og lippa knekker, så kjører du ikkje ner i den igjenn etter på, om du har orginal elle uorignal. da eg du rimelig dumm.

går jo ann å lime den og da! :) eller forsterke me armeringsjern i bakkant :D

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider