Eurodude Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 Hei! Har noen problemer med instrumentpanelet på min V6 Ghia '94. Tenker da på de skjermene som viser temperatur, klokke, drivstofforbruk osv. De reagerer fint når jeg trykker, og det hender jeg klarer å skjelne riktig temperatur, så instrumentene virker, men skjermene virker ikke, de stort sett bare uforståelige ting. Har prøvd å komme bak for å se om noe er løst, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette (har en Haynesmanual, men den foreslår å bare dra det opp med et skrujern, og virker ikke som om dette går uten å ødelegge noe). Noen forslag? Og, siden det er stor sannsynlighet for at skjermene er ødelagt, hvor på internett kan jeg få tak i dette? Finner det ikke på eBay eller noe, så hadde satt stor pris på om noen visste om en nettside! :) Takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alhopla Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Deksla e berre å sprette ut. Sitte skru ved instrumentpanele og "i enden" av det yterste deksle. Ganske enkelt å finne ut når du har fått vekk plasten. Når det gjelde tempen så har eg same problem med min 94mod, men trur det e målaren. Skal skifte den under neste oljeskift for å sjå om det e den som e problemet. Om du ikkje finne på Ebay kan du sjekke forhandlar eller høgger'n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg