Baldrick Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Grunnet bilsalg skal jeg selge mine strøkne Recaro LS stoler med største sidestøtte både i sete å på rygg, og med justerbar frontpute, og nakkestøtte, ikke brukt siden mai 2000. Med vipp slik at de kan brukes også i 2 dørs biler. Nypris 7000 pr stk, selges 5000 for paret. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo82 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 kan gi deg 2500,-.......... Siter volvo 850 2,3 t5 opel kadett c stv 1979 mod volvo 240 v8 1985 mod volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-bear Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 4000 for setene dine grunna ei så pene nakkestøtter:D Siter Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Er disse solgt enda? må man ha nytt "understell" , eller passer det rett på det gamle i f.eks en nissan primera P10? :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Er ikke solgt nei, blir heller ikke solgt under 5000 :) Er ikke sikker på om de går på understellet på org stolene i en Primera, dersom understell og selve stolene er seperate går det nok. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Sånne hadde jeg i min skruzuki sj413..hihi..;) Gode seter..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Da jeg omsider fikk de i bilen idag etter LANG ventetid så viser det seg at jeg ikke er 100% "kompatibel" med setene, så valget er enten å få tak i noen andre seter eller ta en prat med Fedon Lindberg, så da velger jeg det enkleste nemlig å selge de. Er pr idag montert på org Golf 2 understell men kan selvsagt brukes i alle biler med annet understell. Selges eller byttes Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Baldrick Da jeg omsider fikk de i bilen idag etter LANG ventetid så viser det seg at jeg ikke er 100% "kompatibel" med setene, så valget er enten å få tak i noen andre seter eller ta en prat med Fedon Lindberg, så da velger jeg det enkleste nemlig å selge de. Er pr idag montert på org Golf 2 understell men kan selvsagt brukes i alle biler med annet understell. Selges eller byttes Vet du om de kan smækkes rett på et originalt E30 understell? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Har du noe bilde av innfestingen på setene. Lurer på om det er samme innfesting i golf 2 som det er i Seaten min. Trenger 2 stk Recaro stoler.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Golf 2 understellet som kan følge med er kun ett org Golf 2 understell som er sveist slik at det passer til Recaroene. Dette kan enkelt gjøres med "alle" understell til enhver bi ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Det er ingen defekter på stolene, det har vært ei bittelita rift i ene nakkestøtte, men dette sees knapt nok, ellers er de bortimot som nye. Holde til i Haugesund. Har bud på 5000 inkl frakt, får jeg ikke høyere bud innen søndag går de for det. Men blir ellers solgt til førstemann som gir 5000 pluss frakt eller henter de. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 De er mer grå... og de er ikke slitt eller nedsittet i det hele tatt. Skal se om jeg får tatt bedre bilde senere Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Får jeg montert dem i en Golf 3? Vet du eventuelt hvor jeg får tak i understell til dem slik at de passer? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 De er sannsynligvis solgt, men ellers er det ingen problem å få de til å passe i en Golf 3 ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Sent ute med andre ord.. hvis han ombestemmer seg kan du jo sende meg en PM. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg