Baldrick Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Da hadde jeg fått penger for stolene og de er sendt avgårde til langt oppe i Nord :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Hadde du fått sendt avgårde understellene? Er sugen å montere setene nå, men jeg tenkte å vente for å se hvor mye jobb det er å bygge om golf understellene i forhold til å bygge om orginalunderstellene....setene var forresten veldig bra... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Har du ikke fått understellene enda?? Ble sendt dagen etter stolene... Skal sjekke opp om jeg klarer å finne sendingslappen og sendingsnummeret. Tror ikke Golf 2 understellet er noe du kan bruke, men på de står jo lengdejusteringa for Recaroene som du kanskje får bruk for :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Vi får se, utrolig hva man kan få til med en vinkelsliper og et sveiseapparat.... Fikk setene igår, posten bruker bare 9 dager på en norgespakke opp til Tromsø Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg