Gå til innhold

Nissan 300zx til salgs

Ranger emnet

dudeskyline

Anbefalte innlegg

Satt hjemme og kjedet meg. Prøvde å surfe litt på bilsider da jeg kom over denne bilen. Noen av dere har sikkert sett den allerede. Det er i hvertfall en sprekk japse som er allright å se på og kjøre sikkert.

Løp og kjøp! Seff hvis du har 250 pesatas for denne fine bilen .

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=343238

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

er RaCk sin det der.. han har prøvd å selge den i evigheter nå.. skjønner ikke åffer ingen har kjøpt den ennå?? er jo en skam fet bil.. hadde jeg hatt penger selv skulle jeg kjøp den!!

banken har jo alltids penger:)

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

er RaCk sin det der.. han har prøvd å selge den i evigheter nå.. skjønner ikke åffer ingen har kjøpt den ennå?? er jo en skam fet bil.. hadde jeg hatt penger selv skulle jeg kjøp den!!

Hadde det ikke vært for min kjære "HERMINATOR" så hadde jeg sikkert kjøpt den nå. Jeg klarer ikke skille meg helt fra denne bilen og det er veldig rart. Bilen er blitt en del meg lissom.

Jeg tror han dere Rack går sikkert litt ned i pris hvis han får en riktig seriøs budgiver.

Renta er jo latterlig lavt og hvis man ofrer noen tusen lapper til en litt "dyr" forsikring så er det bare å låne penger og cruise i det herlige sommerværet som er i vente.

Man får jo seff knallbra andre biler til den prisen. Denne er bilen er litt spesiell og den har nok av finesser.

Ja ja nok reklame for den Rack fyren!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

5.000 til den som får solgt bilen for meg!

Jeg er veldig seriøs nå!

Stygt å mobbe DADA... ;)

PS: er utrolig pen og støken bil du har

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider