dudeskyline Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Satt hjemme og kjedet meg. Prøvde å surfe litt på bilsider da jeg kom over denne bilen. Noen av dere har sikkert sett den allerede. Det er i hvertfall en sprekk japse som er allright å se på og kjøre sikkert. Løp og kjøp! Seff hvis du har 250 pesatas for denne fine bilen . http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=343238 Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Yup, den er ganske lekker... Kul farge og... *hihi* Er dessverre vanskelig å selge 300ZX i Norge tydeligvis.... Dyre, store og atter en gang, dyre... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 er RaCk sin det der.. han har prøvd å selge den i evigheter nå.. skjønner ikke åffer ingen har kjøpt den ennå?? er jo en skam fet bil.. hadde jeg hatt penger selv skulle jeg kjøp den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by The cowboy er RaCk sin det der.. han har prøvd å selge den i evigheter nå.. skjønner ikke åffer ingen har kjøpt den ennå?? er jo en skam fet bil.. hadde jeg hatt penger selv skulle jeg kjøp den!! banken har jo alltids penger:) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 !!!!!KJØP BILEN!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by The cowboy er RaCk sin det der.. han har prøvd å selge den i evigheter nå.. skjønner ikke åffer ingen har kjøpt den ennå?? er jo en skam fet bil.. hadde jeg hatt penger selv skulle jeg kjøp den!! Hadde det ikke vært for min kjære "HERMINATOR" så hadde jeg sikkert kjøpt den nå. Jeg klarer ikke skille meg helt fra denne bilen og det er veldig rart. Bilen er blitt en del meg lissom. Jeg tror han dere Rack går sikkert litt ned i pris hvis han får en riktig seriøs budgiver. Renta er jo latterlig lavt og hvis man ofrer noen tusen lapper til en litt "dyr" forsikring så er det bare å låne penger og cruise i det herlige sommerværet som er i vente. Man får jo seff knallbra andre biler til den prisen. Denne er bilen er litt spesiell og den har nok av finesser. Ja ja nok reklame for den Rack fyren! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 5.000 til den som får solgt bilen for meg! Jeg er veldig seriøs nå! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by RaCk 5.000 til den som får solgt bilen for meg! Jeg er veldig seriøs nå! Stygt å mobbe DADA... ;) PS: er utrolig pen og støken bil du har Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Sjekk han søte gutten som sitter inni bilen på det bildet der da! Dere hadde iallfall sett han hvis det ikke var for mørket :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by OlleellO Stygt å mobbe DADA... ;) PS: er utrolig pen og støken bil du har Mobbe? Jeg er 100% seriøs! Bilen må vekk! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by funkes Sjekk han søte gutten som sitter inni bilen på det bildet der da! Dere hadde iallfall sett han hvis det ikke var for mørket :) Søt? Trodde det var deg jeg??:D Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hold tråden i live så kanskje noen kjøper bilen til slutt. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Lalalala, hjelper jeg nå? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by viper Lalalala, hjelper jeg nå? Spørs vel om ikke de fleste på forumet allerede har sett på den bilen og også gjerne sikla litt mer enn en gang..hehe.. Men tanken var god viper ;) Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 bilen selges for 220.000 i helgen. tilbud? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg