Atmobil Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Skulle fylle på olje på motoren i golfen i dag (1,8 Monopoint) og så da at dekselet som er under toppdekselet var løst. Tok av topp dekselet og oppdaget at dette plastdekselet var delvis smeltet og lå løst. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg får kjøpt et nytt slik deksel og hvor viktig det er? Jeg tok ut dekselet og lot bilen stå i garasjen. På toppen av dette står det VW/Audi logoen samt Germany KKF 026 103 547 1 Er dette delenummer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 (endret) Nytt deksel får du nok hos Møller. Delenummer er 026 103 547 Tipper det koster rundt 200 kr. Jeg tror dekselet bør være der. Det har nok en funksjon for å styre oljespruten i toppen. Dette dekselet ligger alltid litt løst under toppdekselet. Sikkert lurt å bytte toppdekselpakningen også siden du har tatt av dekselet. -- Endret August 9, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg