Gå til innhold

SpeedBuster trim til A4 TDI

Ranger emnet

JHU

Anbefalte innlegg

Jeg har overtatt en speedBuster av en fyr. Dette er den typen som er som en liten skjøteledning man setter inn før hjernen, enkelt nok det, men det henger ogås en liten tynn ledning der som jeg ikke aner hvor skal, han som hadde den husker utrolig nok ikke?! Er det noen som vet... har prøvd den tyske siden til produsenten, men jeg finner ingen monteringsbeskrivelse der. Noen her som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke... akkurat på 110 hesteren er det to forskjellige typer, en med åtte polers kontakt og en med ti.... jeg har åtte polers bil, og ti polers trim.... grr

Men jeg lurer på om det går å bytte ut bare selve ledningen til åtte poler å bruke trim chipset videre....

Noen som vet hvem som selger "speedbuster" i norge?

Eller så få jeg bare selge den til noen med nyere bil (10 poler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Det gikk ikke... akkurat på 110 hesteren er det to forskjellige typer, en med åtte polers kontakt og en med ti.... jeg har åtte polers bil, og ti polers trim.... grr

Men jeg lurer på om det går å bytte ut bare selve ledningen til åtte poler å bruke trim chipset videre....

Noen som vet hvem som selger "speedbuster" i norge?

Eller så få jeg bare selge den til noen med nyere bil (10 poler)

Kjipt meg pluggen, men 8 polers betyr at du har den gamle motorstyringen, 10 poler er den nye, på Golf er det vel 10 pol fra 99' og framover. Det anbelfales å koble 12V direkte på dieselpumpa sånn at den aktiveres og deaktiveres samtidig som pumpa. Denne ledninga kan du også sette bryter på for å gå fra 110 --> 135Hk når som helst.

Har en KCR boks til salgs, men den har seff også 10 poler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
Jeg har overtatt en speedBuster av en fyr. Dette er den typen som er som en liten skjøteledning man setter inn før hjernen, enkelt nok det, men det henger ogås en liten tynn ledning der som jeg ikke aner hvor skal, han som hadde den husker utrolig nok ikke?! Er det noen som vet... har prøvd den tyske siden til produsenten, men jeg finner ingen monteringsbeskrivelse der. Noen her som vet?

hei, den tynne ledningen kobles til luftmengdemåleren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider