Jkkarlsen Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Hei. Trodde høytalerene mine var sprengte her om dagen så kjøpte nye. Koblet de på men de suser på litt høyt volum og spesielt hvis det slår litt bass. Aldri hatt problem med det før, men plutselig var det der. Jeg prøvde å koble høytalere direkte på både spiller og forsterker, men suser likevel. Kan det være spilleren som er dårlig? Hatt den i 4 år. Noe annet som kan tenkes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Det høyres ut som feilen er på spiller eller før den. Kva bruker du som lydkilde? Cd, ipod, radio osv. Bruk ein original cd for å teste med Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baronbone Skrevet Juni 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har samme problem, en knittrelyd som slår inn på et visst volum og oppover.. og det er på helt splitter nye komponente høyttalere i bakdørene mine.. Jbl gto 6,5" komponente. Alle høyttalerne i bilen går via spilleren Siter 02 VW Passat 3BG stv 93 VW Golf 3 GTD stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet Juni 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2013 Sjekk jordingen. Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg