Gå til innhold

Skrulokk til bilbatteri

Ranger emnet

GrønnBil

Anbefalte innlegg

Jeg har dummet meg litt ut. I går skrudde jeg 2 skrulokk før jeg kunne lade batteri, og det er 6 skrulokker. Etter jeg var ferdig å lade batteri glemte jeg å skru begge skrulokkene og da har jeg jo kjørt uten de.

Jeg kom på senere at jeg glemte det neste dag etter jeg kom hjem fra jobb, så jeg kikket om de fortsatt var der og fant den ene skrulokken men finner ikke den siste!

Jeg tipper dette kan være farlig å ha den ene åpnet? Jeg klarer rett og slett ikke finne den siste skrulokken, er det noen muligheter på å få skrudd noe annet der imens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår