nzn Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Yes, da var lappen i boks, stod med glans i dag! Så blir det vel forhåpentligvis bilkjøp på meg i løpet av noen mnd. Må bare spare litt penger først.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 grattis da Hvordan gikk teorien da? mange feil eller? åssen bil ska du ha da? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Gratulerer ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Grattis, kjør pent :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Det å stå med glans er vel noe alle gutter/menn kan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by nzn Yes, da var lappen i boks, stod med glans i dag! Så blir det vel forhåpentligvis bilkjøp på meg i løpet av noen mnd. Må bare spare litt penger først.. :) GRATULERER! Du får kjøre forsiktig i prøvetiden din.:cool: Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 han skal vel ha en golf 2 :cool: Gratulerer med lappen, Daniel. Nå, se til å låne bilen til André, og hold han vekke fra veien! Tør nesten ikke kjøre til skolen lenger... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Grattis med lappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Gratulerer så mye. Har hatt min 1 uke og 1 dag nå :cool: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nzn Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Takker så meget! Hadde 17 feil på teorien, og jeg har strøket en gang på oppkjøring (dreit meg ut og kjørte på et rødt lys). Satser på en Golf2. :) Dæven så artig det var å kjøre på egenhånd, har kjørt siden kl. 14 i dag. Litt Audi A4, og litt Peugot Parker (firmabilen ;)). Skal vel snart ut igjen og kjøre, må bare få meg en matbit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nzn Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by bjirn han skal vel ha en golf 2 :cool: Gratulerer med lappen, Daniel. Nå, se til å låne bilen til André, og hold han vekke fra veien! Tør nesten ikke kjøre til skolen lenger... Takker for den bjirn. Jeg tør _ikke_ låne bilen til André, den faller jo snart sammen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by pcBaktus Det å stå med glans er vel noe alle gutter/menn kan.. Nå var du farlig morsom her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg