ymer34 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 tja, det kommer ann på hvilken bil det er snakk om da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniboom Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 '97 Impreza GT Turbo? Har en tråd her jeg og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 skal sjekke tråden din, og leke litt med målebånd :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Onsdags bump!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniboom Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Er du ikke ferdig med å leke med målebåndet enda? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 he he he he he, det skal inn et rimelig stort anlegg i den bilen, men skal få lekt me målebåndet straks jeg kommer meg ut av sykehuset :-) onsdagsbump by the way Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 kjeder ræva av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 redusert pris, ettersom jeg fant 3 rustflekker....bump by the way.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 ........................BUMP, 20lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg