Polardego Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 I det siste har det vært vel mye plastic fra oss og derfor var jeg en tur i Horten og plukket opp en riktig så fin og trivelig Tweizer... Bilen var så godt som rustfri og helt som ny innvendig. Litt småtteri utvendig men det skal vi få gjort noe med. Denne bilen skal vi bruke i forbindelse med lanseringen av Klutch og Dubkorps t-skjorter. Da måtte det bli en Old School bil. :) Planen er å holde denne 100% orginal bortsett fra senk og felger, denne skal bli virkelig lav. Her er noen bilder fra Finn annonsen, skal få tatt flere bilder selv. Har litt forskjellig av felger å velge i mellom, men disse nye 7 x 17 felgene fra Speed-Tech tror jeg kan bli bra i kombinasjon med 185/35-17 bakelitt og alvorlig senk... :p Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Da går dette litt fortere enn jeg hadde trodd å håpe på... :) Bilen blir lakkert på mandag... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 fin bil :) min var helt lik nor jeg kjøpte den, bare ikke like strøken :P angrer som faen på at jeg lakka den å sånn.. blir den samme farge? er det nevada beige? hvis dere skal gå for old school, skal ikke gå for no litt mindre enn 17" felger? :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 ser bra ut dette, men de siste felgene er vel 16"? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 ser bra ut dette, men de siste felgene er vel 16"? Ja, det stemmer. 16" med smale dekk et godt stykke opp i hjulbuen var planen... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Hvordan står det til meg Golfen, Håkon? :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Den stär ferdig nylakkert hos lakkerer, men siden jeg er pä ferie nä sä har jeg ikke fätt hentet den enda. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Noen därlige bilder etter lakk... (Kommer fler og bedre) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Liten update i dag også... Montering denne uken... Bak på plass... Helt nye orginale baklamper påmontert... Venter enda på noen småting slik som nye speil, emblemer, støtfanger bak og annen eksospotte bak, men tror dette kan bli bra når den er ferdig. Noen pics med senk og hjul... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Sexy :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 ser bra ut :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Bra dere går for originale lamper osv. Ser mye bedre ut:) Gleder meg på flere bilder:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Da begynner bilen å bli klar for premiere på Oslo Motorfestival. Idag ble det lagt på solfilm, litt vanskelig å se på bildene men det er en lys bronsetona film. Ser veldig bra ut. Eller så er nye fangere og spoilert på plass, og vi har dratt på en beige BH. Mangler bare å få på eksospotta nå så er den klar... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Oi!! den var jo tøff!!! :-D digga felgene!!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg