320 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Noen som har estimat på hvor mye jeg kan påregne å måtte betale for å lakkere disse i bilens farge? De er i klar-glass look, men har krom-farget ramme. så den må altså lakkeres. Noen å anbefale i Oslo til denne jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hvorfor kjøpte du ikke bare i svart? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Finnes ikke i svart (disse er i klarglass look) slik som Hella sine angel eyes, og ikke vanlige hvite sideblinkere slik som fra OEM. Dessuten tror jeg det blir pent om den er i bilens røde farge for å få mer >96 looken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 da så... er de av plast? går vel ann å pusse vekk kromen, og lakke selv? hvis ikke tror jeg nok ikke det kommer på astronomiske summer... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Ikke noe vits å levere inn og KUN lakke disse. De skal ha ganske mye bare for å fyre igang sprøyten til akkurat din farge, og så er det bare to minutters arbeid. Ville tatt det i samband med noke annet du skal lakke i samme slengen. Viss ikkje... Drit i det. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg