Gå til innhold

Er rollo og "hundegitter" i ett på A6?

Ranger emnet

arildji

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A6 (2000) som jeg er på jakt etter en rollo til. Hvordan er disse konstruert? Er rollo og "hundegitter" i ett på A6? Med det mener jeg at den inneholder et trekk han drar horisontalt over bagasjerommet og et nett man drar vertikalt opp til taket? Eller er disse på to separate ruller som monteres bak baksetet?

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekket i min -04 kan hvertfall hektes av, mens hundenettet er type innmontert. Men om de i utgangspunktet er i samme "enhet" husker jeg ikke. Kan se på det senere i dag om du ikke har fått svar innen det.

Det hadde vært fint om du kan sjekke det.

Det jeg egentlig tenker på er om det er flere typer rolloer. Om det er noen med bare trekk over bagasjerommet, og andre med bagasjetrekk og hundenett integrert i en enhet? Jeg vil jo gjerne kjøpe både med bagasjetrekk og hundenett hvis det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte at i en periode spurte Microsoft alle som var på jobbintervju "Er du opptatt av detaljer?", med oppfølgingsspørsmålet "Hvilket merke ha giret på sykkelen din?". Jeg vet mitt er Shimano, men har tydeligvis litt igjen å gå på detaljer...

Uansett, som du ser er de separat på min 04-modell. Trekket (er tatt ut men) festes til høyre der, og er bredere enn nettet. Grunnen til at jeg antakelig har tenkt i hodet mitt at hundenettet er innmontert/integrert er at det sitter fast, i motsetning til trekket som lett hektes av fra sporet. Er selvfølgelig logisk at nettet er fastmontert, men ser nå som detaljene har nådd bevisstheten, at det kan skrus av.

[ATTACH]24182[/ATTACH]

post-37131-13804853487183_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider