Lenatrengehjelp Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Har låst ekstranøkkelene inni min opel astra og klarer ikke finne de vanlige nøkkelene igjen. Det skjedde på fredag, og nå er det mandag så nøklene er nok vekk :( Var på statoil men de kunne ikke hjelpe. Fikk låne en slags lirketing, men siden det var sentrallås funket det ikke. Så idag var jeg innom politiet får å høre, men de kunne heller ikke gjøre noe. (Gadd ikke.....) Så jeg ringte til viking, men det kostet 2500 uansett og det var uten kjøring! Skal prøve å få kontakt med et verksted. Plis hjelp :redbite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Da må du nok høre om det er noe de kan gjøre på Opel. Det sitter låsetapper øverst på dørtrekket på disse eller er det en nyere modell?? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 På biler som er noen år gamle, hvor låsene har vært mye brukt, går det oftest an å dirke opp låsen om man finner en nøkkel som ligner og passer i låsen. Om det er fjernstyrt sentrallås er det litt verre. Da er ikke dørlåsen slitt. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Vet ikke hvordan det er ang Opel, men Møller lager ny nøkkel til VW, Audi osv ut fra chassisnummer dersom du oppgir legitimasjon og er registrert eier av bilen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg