Volvojenta1988 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Noen som har peiling på 740 her inne? kjøpte meg en 740 for ett par mnd sia og i dag stiller jeg meg sjøl noen spørsmål jeg ikke får svar på. dette er en 740 me b200e motor, 90 modell, dem sier det er sjelden det sitter den type motor i 90 modeller, ja det er jo en importbil som ble førstegangsreg i norge i 96. men noen som sa til att på denne bilen hadde en ombygd front som ligner på 940 front. hvordan kan det være slik? grillen sitter ikke montert i panseret og alt ligner jo det som en 740 har... kunn litt nyere utseende... noen som har no forklaring på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Litt annen front på 90mod og oppover ja...litt smalere lykter, ligner litt mer på 940 som du sier....er ikke så mange med B200e nei, trodde det var mest B230 F på de men...jaja, få ut flere bilder da volvojenta! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojenta1988 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 ble litt usikker på åssen deler je sku fikse ang bilen, igrunnet importbil og att det er 90 modell... håper det ikke blir no vanskelig... ja skal legge inn flere bilder, men må finne ut hvordan først :P men ekke rart man blir usikker da mange rundt meg har forskjellige meininger om bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 det blir nok ingen problem det!! kan spørre på forumet her hvis du vil og da vettu! evt legge til på facern hvis du har noen spørsmål:-) Jeg heter kai arne berg værtfall :-) du har gjort et bra kjøp! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojenta1988 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 hva mener du med ett bra kjøp da? er noen skjønnhetsfeil på bilen men er fornøyd med resten da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojenta1988 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 btw mister-klæbu har lagt deg til på facern, greit å ha noen å spørre om det er noe jeg lurer på... ;) men du vet ikke om noen som har en frontlykt som passer denni 90 modellen eller en grill? har vanskelig me å finne en grill som passer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 disse er solide og driftsikre biler! skifter du olje 2 ganger i året holder disse lett 800.000km. i tillegg er det veldig billige deler og meget enkle og skru på! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 høggerne blir det nok da, elr så må en bare søke rundt på forumene :-) men husk og nevn at det er en 90 mod :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojenta1988 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 ja sant det da... så lenge man holder motoren vedlike går den langt.. blir nok å søke litt i forum evnt etter grill tenker jeg... har jo fått en feil grill før ved å ikke nevne att det var 90 modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg