Gå til innhold

selger nye vr6 lepper, spreddere, fram og baklykter

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

om det er de vr6 leppene p&r selger så tåler de lite, kjørte uten senk i 3 dager før en fartshump tok knekken på den brakk 3-4 steder og var bare å kaste etterpå...

 

Bra prestasjon, hvis du klarer ä treffe en fartsdump uten ä ha senket bilen i utgangspunktet sä er det veldig imponerende da disse bilene er skyhöye orginalt. I tillegg at den knekker 3-4 steder tror jeg ikke er leppa sin skyld men heller vedkommende som sitter bak rattet.

 

Dette er en av de artiklene vi selger mest av, ja den er noe stivere enn orginalt men den koster 1/3 av prisen. Men vi har ikke hatt problemer med de slik som du beskriver dette.

 

Har samme leppa pä bilen du ser i avataren min, og den har gätt over curbs, sandfeller og närkontakt med andre biler uten at den har sprekt. Og den fär töffere behandling pä bane enn de fleste biler fär pä gata.

 

Men sä er det noen unntak da... :)

Endret av Polardego
Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vere va produksjonsfeil eller noe, gidder ikke klage da det var shitbillig uansett, og at det var imponerende å brekke den? at den brakk uten senk sier vel mere om fartshumpen enn noen annet xD

falt av og ble overkjørt, så den brakk litt til...

Uansett, P&R sine er litt sprøere enn orginal og tåler mindre, det vil ikke på noen måte si at de ikke tåler fin bruk i maaange år, men jeg har ikke bil i orginalhøyde for å kjøre sakte på skå over fartshumpene...

Subbing og kollidere er forskjellige ting. (kjørte forøvrig ca 25 km/t fartsgrensen var 40)

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vere va produksjonsfeil eller noe, gidder ikke klage da det var shitbillig uansett, og at det var imponerende å brekke den? at den brakk uten senk sier vel mere om fartshumpen enn noen annet xD

falt av og ble overkjørt, så den brakk litt til...

Uansett, P&R sine er litt sprøere enn orginal og tåler mindre, det vil ikke på noen måte si at de ikke tåler fin bruk i maaange år, men jeg har ikke bil i orginalhøyde for å kjøre sakte på skå over fartshumpene...

Subbing og kollidere er forskjellige ting. (kjørte forøvrig ca 25 km/t fartsgrensen var 40)

 

Ja, ikke sant. Blir litt som ä kjöre inn i en fjellvegg for sä og klage pä at lyktene knuste...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår