Gå til innhold

Noen som kan kode AUX-IN på en RCD-300 for meg?? Oslo/Sandvika/Drammen område

Ranger emnet

golf-mann

Anbefalte innlegg

Halloen!

Kjøpte for en stund siden en sånn aux kabel til RCD-300`n min. Men jeg får rett og slett ikke opp noe som helst form for "aux" på selve spillern.

Kjøpte en slik kabel :http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8594&mid=m436&vn=736&katid=1028

Må dette kodes eller no? Noen som har mulighet å gjøre det for meg?

Takk!

edit : har skrevet aux-out i tråd-tittelen, mener vel aux-INN.. doh... dere skjønner vel håper jeg :)

Edit; Endret trådtittelen din til AUX-IN.

Endret av Quattro73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at den kabelen er koblet til cd skifter inngangen på spilleren. Kobl til ipod eller noe og spill en sang. Trykk så på "CD" knappen på bilstereoen. Gjerne uten cd i spilleren.

Det er riktig, den er tilkoblet cd-skifter inngangen. Ideen din var god, men det virket dessverre ikke :(. Trykker på cd-knappen, uten cd i spillern. Det står bare "no-cd" og så kommer den lyden. Prøvd med cd og uten cd, vært innpå menyen også uten å finne noe. Har lest noen steder at man skal kunne trykke på cd knappen to ganger så skal "aux" vises i displayet. men den gang ei!

Noen flere ideer? Det må vel kodes eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er riktig som cerwinagev skriver om at den kabelen kun støttes av rcd310 og 500 serien så er det vel denne kabelen som må brukes??: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9946&katid=1052&mid=m436&id=&vn=736

Jeg har en rcd300 og bruker denne til ipod/iphone: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8976&katid=1053&mid=m436&id=&vn=736

Den virker, men ikke 100%

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD ja. Den merker vel at det er "liv" i "cd skifteren". Er ikke alltid den begynner å spille med en gang så må fikle litt. Min er sånn at jeg kan ved hjelp av knappene på spilleren (1-6) som vanligvis blir brukt til å skifte mellom cd'ene i cd skifteren skifte spilleliste på iphonen. Så for å få den til å spille må jeg først trykke på "CD2" da begynner den å spille en playlist, deretter trykker jeg "CD1" og til slutt etter litt frem og tilbake begynner den å spille og jeg kan skifte sanger vha iphonen. Kan ikke bytte sanger på spilleren.

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider