hfracing Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 snakk om airtime da :) weeee Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 :D Najs bilde ;) Bortsett fra buret og stolen ser jo bilen ut som en vanlig gatebil jo ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Flere som har skjønt det? Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 trur corrado kjøring er i slekt :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Kjempe bra hehehehe ser bare så kult ut... Noen som har noe info om den første bilen i tråden??? Hoppe opp og ned er gøy, husker det fra jeg var liten ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Enkelte er bare tøffere enn andre! :D Bilde fra russisk tank demo. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by CorradoBoy Enkelte er bare tøffere enn andre! :D Bilde fra russisk tank demo. Detta trøkker helt ned i bille tåa som en ikke har..... Sikkert et et sinsykt kikk.... Og trøkk ( sug ) hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Hoppe med stridsvogn er TØFT!! Ingen tvil om det. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Men hva snakker vi om her. Er det stor fart så opp et hopp og videre i lufta. Eller er det utfor et stup så en bare faller ned... Ute etter fart liksom???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by volvofasII Men hva snakker vi om her. Er det stor fart så opp et hopp og videre i lufta. Eller er det utfor et stup så en bare faller ned... Ute etter fart liksom???? Jeg kan love deg at når du ligger i en 50-60 med en Leo og kjører over en stor kul, så er det et hopp man snakker om og ikke et fall. Men det skal jo unngås da, skytteren får blåveis! :D Sitat vognkommandør: " Østensvik, dette er en våpenplattform, og ingen rallybil!" Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Synes jeg kjenner igjen den kommentaren der... Selv om jeg fikk den med en polaris 6x6 som etter min mening er det artigste kjøretøyet forsvaret har (ser man bortifra SISU og Leo) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by hfracing snakk om airtime da :) weeee Jeg ville ikke prøvd det med den senka Golf'en din hvis jeg var deg :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 finnes ikke senking på min golf da :) orginale 16v fjærer rund baut på min... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by hfracing finnes ikke senking på min golf da :) orginale 16v fjærer rund baut på min... Hva?? ikke senka? Da ser den jo ut som en Golf Country I hvertfall gjør min det ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 ikke senka 16v orginalbil Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg