Gå til innhold

Ny bil, men hvilken?

Ranger emnet

lotherington

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt tre Golf II siden jeg fikk lappen, skal jeg nå ut å kjøpe ny bil igjen og lurer på om noen kan gi meg noen tips om hva jeg skal se etter, ut i fra disse kriteriene:

- Jeg vil bruke 75000 +-

- Jeg kan alt for lite til å skru bil selv

- Jeg ser gjerne etter en litt "kul" bil, men er også for gjerrig til å bruke masse penger på bil.

Selv har jeg sett på en Golf fire, 2001-2002 modell.

Har også tenkt litt på Audi A3, som jeg syns er en lekker bil. Men jeg mener jeg har hørt at det er mye galt med en sånn bil, og at det fort kan bli dyrt når det først er noe galt?

Hva tror du om Passat og Bora?

Kan vel virke som om jeg har en forkjærlighet for VW, men det er rett og slett fordi det er det jeg kjenner best til.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til VAG du :) Av de du ramser opp hadde nok jeg valgt A3, men smaken er jo som baken ;) Uansett hvilken bil eller bilmerke så trengs det vedlikehold, slitedeler slites uansett bil og må skiftes når tiden er moden for dette. Vil du helst ikke gjøre noe selv så finnes det mange som lever av å fikse andres biler (les bilverksteder).

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan 200sx s13 ;)

Der får du en tøff bil som er like lett å skru på som det er å fylle luft i dekka. Eget forum spesifikt for denne modellen hvor alt mulig om alt mulig står om bilen ;)

Den må jo selvsagt ikke skrus på, men alle biler må skrus på en eller annen gang, og da er denne lett :)

169hk originalt

Men som Quattro sier, smaken er som baken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider