Gå til innhold

Støy i en kanal på forsterker

Ranger emnet

CyberAage

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ett problem

Etter å ha fått skilter på bilen for ca 1 mnd siden monterte jeg inn alt av anlegg og klarte ikke bli kvitt en spesiell støy.

Det va dynamostøy som verken ble høyere eller lavere uansett volum jeg spilte på.

Gikk over alt jeg hadde gjort i bilen, trekking av kabler, plassering av ekstra batteri og trakk alt sammen på nytt uten at det hjalp i det hele tatt.

Jeg jordet alt i hele bilen, koblet ut og inn alt av brytere og lys men den samme støyen var der fortsatt.

Holdt på å klikke helt men fortsatte å leite men fant ikke feilen.

Så like før vi sku ta en bilfest var det en kompis som dro ut y-kablene til den ene kanalen på en av 4 kanalerene mine og støyen forsvant.

Y-kablene var koblet i 1 4 kanals monster xln signal kabel og støyen forplantet seg til resten av anlegget.

Mente at jeg hadde testet ALT men det viste jo seg at man glemmer noen ting bestandig.

Det jeg lurer på er om dette er en garantisak, har ikke brukt forsterkeren i mer enn 1 mnd men kjøpte de for snart ett halvt år siden.

Kan helller ikke se at arbeidet jeg har gjort i bilen skal ha skadet 1 kanal på en forsterker.

Er jævlig surt om jeg må betale reprasjon for en forsterker jeg aldri har fått brukt fullt ut.

Mvh

CyberAage

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. nesten som vanlig så svarer ikke bilradiospesialisten meg på mail.

Har skjedd 3 ganger nå at de ikke svarer meg på mail før jeg maser på de.

Tør ikke åpne forsterkeren før jeg får svar fra de pga garanti.

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider