lotherington Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Jeg var nære på å kjøpe en Golf 2002 modell i helga. Trakk meg likevel, da bilen laget en rar klukkelydd ved rygging. Selger mente dette ikke var noe farlig, og at det kom på mange av disse golfene. Senere har jeg også fått høre det samme av andre som kan mer om bil enn meg. Stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Klikkelyder eller knekkelyder under rygging ved mye rattutslag er typisk tegn på defekt drivkunte. Enkelt å skifte, koster heller ikke så mye for ny. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 OK. Men her var det lyd ved rygging rett bakover også. Samme diagnose? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg