Outback 2007 Gass Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 :oohh Jeg trenger felger, men trenger hjelp til å finne felgene. Er det noen som har hørt om en boltsirkel å: 146,3 4 bolter navet er 65 (Målte verdier med skyvelære) Disse felgene står på en hestehenger registrert 1. gang i 1974, merket er oppgitt i vognkortet til: BENNINGTON/MART Er det kanskje noen som vet noe om en slik hestehenger, så er jeg glad for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Har du hatt kontakt med folkene på http://www.valryd.no eller http://www.hofstads.no/? Vet ikke noe om denne hengeren, men har hørt at disse firmaene kan ha mye rart... Ellers *kan* det være mye rart å finne på bildelsbasen.se... tror dog du skal ha flax, men det skader ikke å prøve. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer, men Lykke til!!! mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Kan det eventuelt være en løsning å montere komplette spindler fra en nyere henger? Tenker da spindel, bremsetrommel og alt som hører med? Sikkert lettere å tilpasse dette enn å tilpasse felgene ser jeg for meg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outback 2007 Gass Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Takker for alle tips. Jeg har sendt forespørsel nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outback 2007 Gass Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Jo, jeg har vært inne på denne løsningen også. Men tenkte å friste skjebnen med felger. Men er det ikke en annen løsning også? Kan jeg ikke ta av trommlene og få de borret opp med nye bolter i en boltsirkel som er mere kurrant. Er det noen som vet om det er lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 du kan se om du finner trommler som har annen boltsirkel så fremt den passer på lageret og bremsene. trenger ikke bytte spindler hvis det finnes Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg