xcorehc Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 hei, sentral låsen på min mercedes-bens c180 har dårlig rekkevidde. vet ikke hvorfor men den fungerer kun hvis jeg peker den mot speile med en 10cm rekkevidde. er veldig slitsomt. noen som har noen ideer om hva det kan være?:wonder: eller hva jeg må gjøre for å fikse det ? :) takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Bytt batteri i fjernkontrollen til å begynne med. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcorehc Skrevet August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 allerede gjort fungerer kun iblant og må være veldig nær speilet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torassn Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 hahaha genialt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Haha, må testes etterpå :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Har samme problem med en ny nøkkel må holde den mot sidevinduet noen ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Smart fyr han der jeremy :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Det kan være nøkkelen din som er dårlig. Har du fler så prøv med de, hvis ikke er det lurt å skaffe en ny. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotten Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 kan være radiosignal delen i nøkkelen din som har tatt kvelden, og det bare er infrarød som fremdeles virker, som har en markbar mindre rekkevidde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Nøkkel nr 1 virket dårlig kjøpte ny virker like dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg har '97 W202, har nøkkel med infrarød sender. Da må være nærmere enn 5 meter, og peke mot speilet. Svigers har '98 W202, og der er det en annen nøkkel, uten infrarød sender. Med den nøkkelen kan du stå laaangt unna bilen og låse/låse opp. Så jeg lurer på om det kan være forskjellige nøkler ved årsmodellskiftet '97 / '98...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svart Stad Skrevet Februar 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2012 Kjøpte ny plasthylse til nøkkel på ebay 25 dollar fraktfritt Byttet over elektronikken, nå er den helt fin, min fusket , pga en sprekk i plasten på åpne-tasten Tror jeg kjøper en til, sprekk i den andre og, greit å ha det i orden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristtorp Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har samme problem på min c200 w203. Og var innom Bertel O Steen, de skulle ha 2000-2500 for en ny nøkkel... Så jeg har lett litt rundt på nettet og fant at de solgte nøkler på ebay, vurderer å kjøpe derfra, men hvordan programmerer jeg den slik at den passer min bil? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Da må du på bertel o. Steen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg