Gå til innhold

Nytt speedometer til Golf?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må gratulere Oleee. Han har mast på meg en god stund om det skal lyse rundt bryterne på panelet til varme apperatet, men har ikke finni ut hvorfor det ikke gjorde det. Vi tok en kveld sammen og demonterte hele panelet og fant ut at pæren hans var gått. I dag klarte å han endelig å få kjøpt ny pære. :D

Nå er du endelig med i lys gjengen igjen Oleee.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 007

hehehe, her er dem.. Glemte det faktisk i går å.. tok bildene hvertfall! Ble litt for mørkt for det stakars kamera mitt..

Egentlig så lyser det blått over det hele, litt blåere enn på bildene.. Får en anelse av hvordan det er da

dash2.jpg

dash.jpg

Var det vanskelig å bytte ut skivene eller? Er skikkelig keen på det selv. Blir så mye stiligere.

Finnes det sånne hvite skiver som passer en standard Golf 3 1,8 GL 1992 med speedo bare opp til 220?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 007

hehehe, her er dem.. Glemte det faktisk i går å.. tok bildene hvertfall! Ble litt for mørkt for det stakars kamera mitt..

Egentlig så lyser det blått over det hele, litt blåere enn på bildene.. Får en anelse av hvordan det er da

dash2.jpg

dash.jpg

Er det forresten vanskelig å bytte ut pærene inni speedo panelet og få blått lys i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ktone

Må gratulere Oleee. Han har mast på meg en god stund om det skal lyse rundt bryterne på panelet til varme apperatet, men har ikke finni ut hvorfor det ikke gjorde det. Vi tok en kveld sammen og demonterte hele panelet og fant ut at pæren hans var gått. I dag klarte å han endelig å få kjøpt ny pære. :D

Nå er du endelig med i lys gjengen igjen Oleee.

Hahahaha...:) Er så vidt det er lys omtrent, kjipe greier..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

Nei gjorde ikke det, man skal tilbake dit i slutten av uka når lønninga ruller inn.. skal kjøpe vr6 leppe, koster jo bare 900 spenn orginalt og nytt :) Da kan jeg jo spørre om instrumenter som er fra Golf IV cab. Er disse hvite forresten ?? har ikke peiling åssen de ser ut jeg

Hvordan gikk det? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider