Gå til innhold

Kjøpe Audi S6 4.2 med manuell.

Ranger emnet

stoner

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg vurderer sterkt og kjøpe meg ein Audi S6 4.2 med 6 trinns manuell kasse, bilen eg har i tankene er denne: http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xBrand_Multiple=1100020&xModel_Multiple=1226370&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1355897 . Grunnen til at eg vil ha akkurat denne bilen er fordi at dette var min første bil og at eg har angret fra den dagen eg solgte den. når eg kjøpte bilen var den åt 235 000 og det som var og utsette på den var at den trengte nye dekk + at det var litt rust under listen på fører døren og ein liten flekk på bagasjeroms luken. Eg vedlikeholdt bilen temmelig bra og kjørte den ca 20 000 på det knappe året eg eigde bilen.... når eg solgte den så var tilstanden: 1. dårlig drivledd, skrape på høyre side av støtfangeren framme, og en bulk i høyre framdør.

Eg har fulgt med bilen siden eg solgte den og synes derfor at prisen er litt høy, register reima er fortsatt ikkje skiftet og den skulle ært skiftet på ca 270 000, bilen har fått ein dårlig lakk jobb og er blitt totalt innrøykt, i tilegg et eg at bilen har vært krasjet en gang i lav hasitghet og har ein gang fått ein tilhenger inn igjenom bakluken. i tillegg vet eg at bilen er grisekjørt, både av meg og av dei som har eigd den etter meg.

Men siden bilen har litt "sentimental" verdi for meg så ønsker eg og kjøpe denne bilen, tanken er og resturere den til 100 % strøken tilstand... noen som har noen forslag til ka eg kan by eller ka eg bør betale ?

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider