LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jepp.. en oppfølger er i planleggings-stadiet... Usikkert om det blir i år.. Ihvertfall for Lupo`ens del.. Hva som skjer med Essex sin er en annen sak ;) Ang. LupoGT.. Det er ikke sikkert den er med oss neste sesong.. vi får se hva som skjer.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jepp.. en oppfølger er i planleggings-stadiet... Usikkert om det blir i år.. Ihvertfall for Lupo`ens del.. Hva som skjer med Essex sin er en annen sak ;) Ang. LupoGT.. Det er ikke sikkert den er med oss neste sesong.. vi får se hva som skjer.. men uansett, vi lager en fil hvertfall ut på nyåret? skal selge lupoen, den som her bevist på film går så sinnsykt bra? :roll: hva skal du ha deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Essex men uansett, vi lager en fil hvertfall ut på nyåret? skal selge lupoen, den som her bevist på film går så sinnsykt bra? :roll: hva skal du ha deg da? Flere filmer skal det bli.. that`s a promise.. :) Men saken er at det blir så tidlig mørkt på denne årstiden, og det er vel neppe vits å legge for mye arbeid i en film som ingen ser hva som skjer på. Har ikke sagt jeg skal selge.. har sagt at jeg skal ha meg noe annet.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y Flere filmer skal det bli.. that`s a promise.. :) Men saken er at det blir så tidlig mørkt på denne årstiden, og det er vel neppe vits å legge for mye arbeid i en film som ingen ser hva som skjer på. Har ikke sagt jeg skal selge.. har sagt at jeg skal ha meg noe annet.. ;) ja, enig, vi tar det til våren;) Da har vi god tid til å planlegge da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Essex ja, enig, vi tar det til våren;) Da har vi god tid til å planlegge da!! Jepp.. har endel tanker om noe helt nytt.. som aldri har blitt filmet før.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jepp.. har endel tanker om noe helt nytt.. som aldri har blitt filmet før.. :D *send pm* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Essex *send pm* PM er ikke trygt ;) Tar det når det blir varmere i været :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Essex skal han få all ære nå eller? :( :( :( *sutre, sutre* Du skal ha din del av æren du også! ;) Dere gjorde alt som proffer, bortsett fra farten...! :D Slikt må det bli mere av. Du klarer vel å ta han neste gang LupoBoy? hehe Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by famir Du klarer vel å ta han neste gang LupoBoy? hehe Neste gang skal jeg ta vekk den colaflasken som hadde havnet under gasspedalen.. da blir det saker.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hiver du ut han i passasjersetet sparer du litt vekt også :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Audi90 Hiver du ut han i passasjersetet sparer du litt vekt også :D vi hadde passasjer begge to, så det så!! :roll: Takker, Famir;) LupuBoy: vi møtes sikkert engang:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 jeg føler meg lite verdsatt her jeg!! :( halve filmen var jo all den dritten jeg satt og preika i andre enden av radioen !!! hehe ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LilleGud jeg føler meg lite verdsatt her jeg!! :( halve filmen var jo all den dritten jeg satt og preika i andre enden av radioen !!! hehe ;) PR kåt, eller? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LilleGud jeg føler meg lite verdsatt her jeg!! :( halve filmen var jo all den dritten jeg satt og preika i andre enden av radioen !!! hehe ;) så vil vi takke LilleGud for alle go' kommentarene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Originally posted by LupoB0Y PR kåt, eller? ;) som faen oxo det ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg