dalan Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 ajajaj, gleder meg til å se den filmen nå :D PM meg hvis det blir oppfølger, stiller opp med Micra'n til moder'n jeg da! da skal Lupo'n få kjørt seg tenker jeg, selv om du har panta cola-flaska! :D :D :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by dalan ajajaj, gleder meg til å se den filmen nå :D PM meg hvis det blir oppfølger, stiller opp med Micra'n til moder'n jeg da! da skal Lupo'n få kjørt seg tenker jeg, selv om du har panta cola-flaska! :D :D :D Har morra di oxo Micra?? så sinnsykt bra, da MÅ vi ta et race med de to mot hverandre!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 jepp, muttern har en svett Micra! '89 eller no sånt :D det må bli race da :cool: 57 illsinte gamp under panseret :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 kanskje jeg skal kaste meg på med samaran.. med 65 late russergamp under det blasse, gule panseret.. hehe... rule tha street Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 hei hei hei, vi har limit på 60 hk altså, den er nok litt for kvass for å være med den lada'n din :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Ja, jeg skjønner.. Er jo ikke rart den er kvass, med all den plasten.. vektreduksjon så det holder, standard fra fabrikk.. så, den er jo ikke til å spøke med.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 nei, er nok ikke helt til å spøke med den. selv om micra'n ikke er til å spøke med den heller. med 1235 ccm, 57 hk og en vekt på 750 kg, så skulle'n ikke være no sinke i trafikken akkurat nei :D :D lol lol Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Husker ikke helt go' detaljene på Lada'n men, toppfarta er vel 152km/t med EN i bilen står det i boka på den.. hehe.. Det er en ekte autobahn-bil Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 da tror jeg det rister godt i den :D vet da søren hva toppfarta på micra'n er jeg.. har hatt den i 130 da, da begynte det å riste litt :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Jeg hadde Golf 79 modellen min i 141km/t eller.no også.. Med en motor på 1.1, og 47hk, så var det helt vilt.. Det var i en kjempelang nedoverbakke, tror nok også att jeg hadde medvind, sola i ryggen, og kjøttkaker til middag.. :D :D :D :D Men Ladan er en racer i forhold vett.. russisk kvalitet helt ut til pluggene Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 den skal ha for varme-apparatet da hvertfall :D må teste micra'n snart, selv om den begynner å gå mot sine siste dager tror jeg... alltid no gæli me'n :rolleyes: men da kan jeg hjelpe moder'n med å kverke den :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Har kverka 1 golf, 1 fiat, og 2 ladaer jeg.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 har bare kverka en 245 dl jeg.. men det var ingen lett oppgave (men utrolig morsom :D) dem er seig-liva dem gitt hehe Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 haha, fikk sett hele filmen nå den var ganske: lol :D :D Micra forever! Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Hevnen er søt.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg