dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 du må nok mekke lupo bi-turbo om du skal ha sjans ;) det hjelper ikke å bolle noen damer for å vinne den duellen :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by dalan det hjelper ikke å bolle noen damer for å vinne den duellen :D lol nei, men det hjelper på andre måter :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 det er jo en fin måte å lade opp på da :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 jeg har hatt 160km/t på nåla i micraen, i nedoverbakke seff. Da rister det!!! ;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 :eek: oh my god, da må det riste godt! :D da har du jo bunna speedometeret på micraen da, det går vel ikke lenger enn til 160? :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by dalan :eek: oh my god, da må det riste godt! :D da har du jo bunna speedometeret på micraen da, det går vel ikke lenger enn til 160? :D jupp!!!! ga meg når nåla passerte toppen!! ;) hehe, morro da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 ja'a, selvfølgelig moro ;) må nok teste micra'n litt mer seinere jeg å :D må bare passe på å ikke bli skremt når det begynner å riste lol Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Det var da fælt så mye gamp det var i de bilene deres :) I min Van står det en illsint og blod trimma 998 ccm med CooperS fordeler og K&N-luftfilter. Orginalt 34 hk i 1973 å det er vel en del som har sjøldaua siden det :D Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Coopervan Det var da fælt så mye gamp det var i de bilene deres :) I min Van står det en illsint og blod trimma 998 ccm med CooperS fordeler og K&N-luftfilter. Orginalt 34 hk i 1973 å det er vel en del som har sjøldaua siden det :D hahha, så bra;) må bare poengtere at jeg ikke er lykkelig eier av Micra, det er muttern sin..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Walter_Melon Hvor er det her tatt henn? Oslo, Lillestrøm traktene eller? Kunne ikke unngå å legge merke til at dem hørte på 96,6... Rælingstunellen og lillestrøm/strømmen ja.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Walter_Melon Hvor er det her tatt henn? Oslo, Lillestrøm traktene eller? Kunne ikke unngå å legge merke til at dem hørte på 96,6... Er ikke 96,6 bare LupoBoy som har satt Las Ketchup sangen på repeat lol lol lol Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg