forgot10 Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 hør med de du kjøpte den av.. :) Kanskje de har noe svar. Jeg vet at mange billigledninger ikke virker med ekte vare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 hør med de du kjøpte den av.. :) Kanskje de har noe svar.Jeg vet at mange billigledninger ikke virker med ekte vare ;) Bestillte sånne ledninger fra ebay, som det følger med en driver cd, også bare koble rett i pcen, Er det noe bra greier tror du ? :) kostet ikke mangen kronene, men tenkte det må vel være verdt og prøve :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 hmmm... ja, det var rart.. Har hørt at de skal funke greit.. Da vet jeg desverre ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hva var rart? :P Har ikke fått prøvd de enda siden de ikke er kommet :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 beklager, lesefeil... Vekslet mellom tråder og forum og misforstod spørmålet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 hehe :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bashir Ashuri Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 jeg har en audi a6 den starter ikke og den røyker hvit. er det noen som har noe tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Alt for mye bensin og ingen gnist, eller gåen topppakning.. Ta en kompresjonstest! Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steindalen Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Hei.. Sjekk http://www.car-bock.de for VANNVITTIG BILLIGE SLITEDELER !!! Uorginale men funker meget godt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg