Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Ja, prisen er i alle fall upåklagelig. Står at det er til C4 frem til 1994... Åja søren, det såg jeg ikke :/ Men sentrallåsen virker ikke på dørene eller kontrollen nei. Får kikke på det:) takker for svar:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Takker :)Jeg kjører Weitec fjærer og dempere, som senker 60/40, og det er STIVT :) Kjekkere å kjøre a6en gjennom svingete veier, en S6en, pga den ligger bedre på veien :p Jeg kjøpte 60/40 settet på senk.no , men ser at det selges ikke der lengre.. Åja, ja har vert inne der å sett, men fant ikke noe jeg heller. Såg på tråden om bilen din, å det siste du skrev var att du skulle selge den, har du det? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Kan dette være noe? http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-a6-c4/supersport-suspention-kit Ikke kjøp det senkesettet! Kjøp noe som er 60/40 eller 60/35.. Da blir bilen mer "flat" ellers får du stance (Omvendt stuk).. Ok det er ikke noe pent :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Ikke kjøp det senkesettet! Kjøp noe som er 60/40 eller 60/35.. Da blir bilen mer "flat" ellers får du stance (Omvendt stuk).. Ok det er ikke noe pent :P Nei såg det var ikke til min bil heller. siden jeg har 96 mod. Noen forslag om hvor jeg skal finne senkesett til bilen min da? kunne helst tenkt meg 60/40. Men var litt vanskeligt å finne der ute. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-a6-c4 her har de greie sett.. :P Jeg har disse http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-a6-c4/supersport-senkefjaerer bare med 60/35.. Ser at de ikke har de inne lengre, men du kan sende de mail å spørre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-a6-c4her har de greie sett.. :P Jeg har disse http://www.partsandretards.no/senkesett/audi/100-a6-c4/supersport-senkefjaerer bare med 60/35.. Ser at de ikke har de inne lengre, men du kan sende de mail å spørre ;) Det de har e jo 30/30 eller 45/30. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Send de en epost til bestilling@partsandretards.com og spørr om de kan få tak i 60/35.. er ikke mer enn 2-3 mnd siden de hadde det inne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Okok:) Vett du om noen som har lykter også eller? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Åja, ja har vert inne der å sett, men fant ikke noe jeg heller. Såg på tråden om bilen din, å det siste du skrev var att du skulle selge den, har du det? Nei, har ikke solgt den enda :p står og venter på hjulstillingskontroll og bytte av ytre drivledd! Er det sedan eller avant du har? Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Nei, har ikke solgt den enda :p står og venter på hjulstillingskontroll og bytte av ytre drivledd! Er det sedan eller avant du har? Eg har avant. Ville ha det pga eg synnes det e greit med stor plass, å synnes de er ganske tøffe til og være stasjonsvogn :) Koffer selge du då? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Ja det vil jeg da tro, send en prisforespørsel til info@veloxmotor.com Når det gjelder sentrallåsen så prøv også å låse/låse opp med nøkkel de gangene den ikke fungerer. Om ikke dette heller fungerer så er det dårlig kontakt ett eller annet sted, da så sant pumpen ikke går. Legger med tegninger over systemet på din bil. Nå i sted sluttet den og virke igjen, og kupe lyset har ikke virket på dørene heller. Men så dro jeg frem vakumboksen, og ga den ett lite dunk, da virket den igjen + kupe lyset virker som det skal med forsinkelser og hele pakka. Muligens jeg burde bytte vakum boksen om den slutter å virke igjen da? Ett spørsmål til. Jeg har obd-2 feilkode leser. Vett du om jeg kan bruke den på denne bilen, og evnt hvor er kontakten? Jeg har ett motor lys som lyser i ca 1 minutt etter oppstart, så hadde vert greit og finne ut hva det er, og evnt om det er noe annet og :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 (endret) Åpne skumgummien rundt vakuumpumpen og se om du finner en løs kontakt e.l. Ang. OBD. Du har vel 2x2-kontakt på din bil slik som på bildet under. For at feilkodeleseren skal fungere så må det være ledninger i alle de fire pinnene i de to pluggene. Du må også ha overgang fra 2x2 til OBD2. Om ikke kan du lese ut feilkodene vha "engine fault"-lyset i instrumentpanelet. Pluggene er plassert i reléboksen under panseret. Jeg har laget en tråd for hvordan lese ut feilkoder på OBD1 Er også mye annet kjekt (DIY) for Audi HER. Endret August 21, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Okok:) Vett du om noen som har lykter også eller? Har sett noen svarte A6-lykter tidligere, men finner de ikke igjen.. Ellers kan du ta å modde de selv.. Ellers er det lite stylinglykter til Audi C4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Åpne skumgummien rundt vakuumpumpen og se om du finner en løs kontakt e.l. Ang. OBD. Du har vel 2x2-kontakt på din bil slik som på bildet under. For at feilkodeleseren skal fungere så må det være ledninger i alle de fire pinnene i de to pluggene. Du må også ha overgang fra 2x2 til OBD2. Om ikke kan du lese ut feilkodene vha "engine fault"-lyset i instrumentpanelet. Pluggene er plassert i reléboksen under panseret. Jeg har laget en tråd for hvordan lese ut feilkoder på OBD1 Er også mye annet kjekt (DIY) for Audi HER. Ja stemmer, så de kontaktene i sted, men hvor får man tak i en sånn kobling da? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 (endret) Ja stemmer, så de kontaktene i sted, men hvor får man tak i en sånn kobling da? Og hvis jeg skulle ha gjort sånn som på guiden din, må jeg ha diode selv om jeg har den motorlampa? Endret August 23, 2011 av Quattro73 Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg