Dagi51 Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Eg har avant. Ville ha det pga eg synnes det e greit med stor plass, å synnes de er ganske tøffe til og være stasjonsvogn :)Koffer selge du då? Jepp, suns og at avant'ane e tøffe :) selge pga har kje bruk for bilen + motorbygging te S6en :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Jepp, suns og at avant'ane e tøffe :) selge pga har kje bruk for bilen + motorbygging te S6en :p Åja najs :D motor så ska oppi den? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Ja stemmer, så de kontaktene i sted, men hvor får man tak i en sånn kobling da? Og hvis jeg skulle ha gjort sånn som på guiden din, må jeg ha diode selv om jeg har den motorlampa? Du kan bruke vanlige små kabelsko (hankjønn) på ledningene (størrelse høyttalertilkoplinger). Du trenger ikke LED om du har varsellampe i instrumentpanelet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Åja najs :D motor så ska oppi den? Blir en litt friskere 2.2 :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Du kan bruke vanlige små kabelsko (hankjønn) på ledningene (størrelse høyttalertilkoplinger). Du trenger ikke LED om du har varsellampe i instrumentpanelet. Må eg foresten ha motstand da? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Audi 100 lykter passe vel isje på a6? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Nei, jørr kje det.. Må isåfall bytta skjermer og panser og då :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Nei, jørr kje det.. Må isåfall bytta skjermer og panser og då :p Kjipt si eg isje finne andre lykter te a6en då, får soda di litt då ;) Men s6/s4 fremskjermer, passe det då? For di e vel litt breiare enn di orginale? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Kjipt si eg isje finne andre lykter te a6en då, får soda di litt då ;) Men s6/s4 fremskjermer, passe det då? For di e vel litt breiare enn di orginale? Ja, kun S6-skjermene vil passe, men ikke S4, ettersom at det er forskjellig utforming på blinklyset og noen andre småtterier, men da burde du gjøre som Dagi51, han byttet fjærbeinet også, for da slapp han 240-effekten med å ha brei hjulbue mens felgene skjuler seg på innsiden ;) Ikke vell Dagi51? traff jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Må eg foresten ha motstand da? Med vanlig glødelampe trenger du ikke motstand. Men med LED trenger du det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Ja, kun S6-skjermene vil passe, men ikke S4, ettersom at det er forskjellig utforming på blinklyset og noen andre småtterier, men da burde du gjøre som Dagi51, han byttet fjærbeinet også, for da slapp han 240-effekten med å ha brei hjulbue mens felgene skjuler seg på innsiden ;)Ikke vell Dagi51? traff jeg? Spot-on ;) Men med S6 skjermer, så må du ha S6 fanger, da fangeren også bygger ut mer bak der den treffer skjermen. Ellers vil du se at det ikke er originalskjermer :P Jeg byttet fjærbein også, men det som evt. går an, er å få tak i kun nav fra S6 og presse inn i fjærbein, billigere det, da S6 fjærbein er DYRT. Evt kan man bruke spacer, men det vil pine hjullageret :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Spot-on ;)Men med S6 skjermer, så må du ha S6 fanger, da fangeren også bygger ut mer bak der den treffer skjermen. Ellers vil du se at det ikke er originalskjermer :P Jeg byttet fjærbein også, men det som evt. går an, er å få tak i kun nav fra S6 og presse inn i fjærbein, billigere det, da S6 fjærbein er DYRT. Evt kan man bruke spacer, men det vil pine hjullageret :p Rektig rektigt:) får se ka det blir te då, men blir nok isje me d fysta kan du sei :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Med vanlig glødelampe trenger du ikke motstand. Men med LED trenger du det ;) Prøvde d, men fekk d isje te. Så har bestilt meg sånn 2x2 til obd-2. Si eg har ein sånn, så e d strengtatt bedre i fremtiden og då vis eg trenge:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Absolutt! Hvis du har OBD-II så trenger du strengt tatt ikke å dekryptere blinkingen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Absolutt! Hvis du har OBD-II så trenger du strengt tatt ikke å dekryptere blinkingen :P Eg kjøpte den ledningen 2x2 til obd-2. Men det kommer opp link error. peiling? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg