Gå til innhold

Sportslig førstebil med RWD eller 4WD til under 50 000,-

Ranger emnet

st0vsuger

Anbefalte innlegg

Hei, er sikker på at samme spørsmålet blir stilt veldig ofte her inne. men det får så være.

Jeg vil som alle andre få noen forslag til førstebil som faller innenfor mine kriterier. :)

Mine kriterier til bil er at den er Race-inspirert, dvs at samme bil eller lignende modell er brukt i en motorsportgren. dette av den enkle grunnen at jeg skal ha fin styling til bilen og ikke noe jalla plastikk og at det skal være mulig å få den til å bli en morsom bil og at jeg i tillegg kan delta på gatebiltreff og kjøre på bane uten å kjede meg alt for mye :P

f.eks Audi 90 coupe quattro som er prikklik S2. da kan jeg kjøpe eksteriør, interiør osv fra S2 og gjøre det til en sportslig bil uten større problemer..

Bilen MÅ ha RWD eller 4WD med mindre den har over 150 hk og er superlett. bor på bygda og kjører deretter ;)

bør heller ikke ha under 120 hk, skal trossalt klare å sladde litt med bilen.. Gjør ikke noe om det ikke er så høy effekt så lenge motorbytte/trimming ikke blir alt for komplisert og dyrt..

Har sett mye på Audi, BMW, VW og MB og det faller virkelig i smak. liker også japse biler men har funnet ut at det fort kan bli dyrere hvis man vil ha noe morsomt.

Så, kom med forslag! hvilken bil hadde du det morro med som 18-åring? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn kriteriane dine på finn, så finn du svært fort ut kva som gjeld i denne prisklassen. Eg fekk opp 1244 alternativ, der eg hadde haka av for mellom 20'000 og 50'000 kroner, manuell, bak- og firhjulstrekk. Berre surf gjennom sidene, og sjå kva so ligg der, så finn du mykje spennande.

Skal du forøvrig ha ein Impreza GT må du ut med over 70'000 for eit bra eksemplar. Ein WRX ('01 og oppover) må du ut med 170-180'000 for få deg. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du heldig får du jo en Nissan 200SX for den prisen. Den blir jo brukt mye i drifting, men kan samtidig være en stilfull bil hvis du ikke hiver på for mye plast. Du har alltid BMW 3-serie som et alternativ, der er det mye å velge i, og du får de med kvasse motorer. En favoritt der jeg bor er Volvo 940 med turbo. Selv om den kanskje ikke er den mest sportslige bilen, så er det nå en gang en bil med noe krefter og bakhjulstrekk. Audi Coupe nevner du selv.

Som flere nevner her: ta et søk på finn.no og gjerne også autodb. Huk av på det du vil ha, og sjekk innom hver dag. Lykke til med bilkjøpet!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider