Gå til innhold

Mange rare forumer..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sitter her en sen kveld og myser litt på noen av forumene.. hva skal man f.eks. med 3 Delorean-forum? 4-5 saab-forum? Bugatti-forum? finnes sikkert mange andre forum som knapt har hatt en post i det hele tatt... Men altså; forslaget mitt går rett og slett ut på å fjerne en del av de totalt unødvendige forumene som har 4-5 poster siden starten. evt. 0 poster... er jo ingen som titter på de uansett virker det som, og om mulig (nei, er ikke mulig:D ) ENDA færre som skriver i dem.. rydd opp folkens, og hiv alle de unødvendige forumene i en forum-haug, er sikkert flere som leser postene der! :D en slags off-topic 2? ellerno sånt? hehe

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

men er det egentlig noe problem?

grunnen til at bilforumet er så stort som det er i dag er pga at vi har alle forumene.

 

så dem blir stående..

 

Det største problemet er vel at det er lite trafikk på forumene, ingen gidder å bla igjennom alle de forumene, og når det sjelden gang er noe der, blir det ikke lest, fordi det erfaringsmessig ikke er noe nytt der i det hele tatt. Jeg leser for eksempel aldri saab-forumene, fordi trafikken er så liten. hadde det derimot vært ETT saab-forum, ville sannsynligvis situasjonen vært en annen, ihvertfall for min del.

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

At det er kun 3 "type-"forum under opel synes jeg er litt merkelig, da dette er et ganske normalt bilmerke rundt om på norske veier.

 

Det skjønner jeg godt, hvis det er stor trafikk på alle forumene, samme med f.eks. golf-forum og diverse bmw-forum som sikkert har mange besøkende. Ser bare ikke helt behovet for bugatti-forum o.l. liksom...:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

men er det egentlig noe problem?

grunnen til at bilforumet er så stort som det er i dag er pga at vi har alle forumene.

 

så dem blir stående..

Bilforumet er ikke noe større om vi beholder masse emner INGEN skriver i og INGEN leser! Du sier vi er så store fordi vi har alle forumene. Jaha. Hva når ingen her har noe kunnskap som kan komme til nytte i disse foraer? Det blir å drive folkevognverksted og skryte av at man tar Bugatti også - så bare håper man på at ingen Bugatti kommer innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår