knopfler Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Hei jeg lakkerte bilen min nå i ettermidag, og resultatet ble meget bra. bilen stod og herdet i ca 4 timer etter jeg var ferdig så måtte jeg kjøre bilen hjem fra verkstedet og tenkte bilen kan bare stå og herde videre hjemme, noe som ikke var så jævlig lurt... for halv veis hjem begynte det og regne og når jeg parkerte hjemme var det fullt av vanndråpemerker på bilen :s lakken var selvsagt tørr før jeg kjørte men bilen kunne ikke stå inne dær over natta og tørke ferdig.... Noen forslag til å få dette bra? vannslipe med 600-800-1200-1500 papir og polere? bilen er lakkert med tettfarge.... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hclande Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 du må ivertfall vente til lakken er ferdig herdet.. det holder kansje med rubbing og polering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 er begynt å matte ned bilen med 600 våt... skal lakke den på nytt nå på fredag :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 er begynt å matte ned bilen med 600 våt... skal lakke den på nytt nå på fredag :) Like greit og ta det på nytt. Blå bil er fortsatt god bil eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Har slipt ned bilen :) hehehehe ja det er det, men er ikke den jeg holder på med nå.... måtte bygge meg en mk3 hilux i full fart, den jeg holder på med nå, og blåbilen tar jeg opp igjen nå når jeg er ferdig med luxn :D Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Har slipt ned bilen :) hehehehe ja det er det, men er ikke den jeg holder på med nå.... måtte bygge meg en mk3 hilux i full fart, den jeg holder på med nå, og blåbilen tar jeg opp igjen nå når jeg er ferdig med luxn :D Hehe godt og høre at du fortsatt har blåbilen ;) Den er grom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 takk for det :) skal nok få den på veien en dag jeg får tid.... :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg