Steinar31 Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Hei, Var ei dame som kjørte inn i hengerfestet mitt i dag, var lav fart men det var et bra dunk og skiltplata til vedkommende ble skikkelig trykt inn. Fikk nr og navn til vedkommende, såg ikke umiddelbart noe feil med bilen. Ser i kveld, noen timer etter det som skjedde, at hengerfestet peker litt mere til høyre nå. Noen som har erfaringer med dette? er det lett å bøye slike avtagbare hengerfester og bør jeg få det kontrollert? det er ikke mye skjevhet, men noen mm er det. Om vedkommende må erstatte og skaffe meg nytt, er det dyrt? bilen er en Passat 2006. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Muligens et dumt spørsmål, men er du sikker på at det ikke er støtfangeren som har flyttet seg litt til siden? Hengerfester tåler veldig mye... Når det gjelder pris på nytt hengerfeste finner du nok det på http://www.mekonomen.no eller lignende sider, bare tast inn regnr og bla deg fram der. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei, kan ikke se at støtfangeren har flyttet på seg, den ser helt ok ut. Bilen som kjørte inn i meg traff kun festet. Jeg og mener hengerfester er sterke saker, men dette er et avtagbart feste og er muligens ikke sterkt nok til å tåle en smell fra en bil på 1423kg, usikker på fart...5-10 km max Det skal sjekkes i alle fall på møller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg