Gå til innhold

Garrett GT3582R på M104 2.8l 6 syl.

Ranger emnet


Stein!

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan vil det være med spool-up og respons med en GT3582R T4 divided, 1.06AR,

på en Mercedes M104 2.8l rekke 6 med T4 pulsesplit grenrør?

 

Det jeg har nå er en halveis kina turbo med omtrent samme mål og størrelser som GT35en,

men den har t3 divided, 0.84AR og 360 glidelagre.

Denne begynner så vidt å gå i positiv på trykket rundt 1900rpm,

og har bare 0.5 i trykk rundt 3100rpm, og rundt 1 kilo på rundt 3800-4000rpm.

 

Så dette er seige greier, vil det være noen merkbare forskjeller med en skikkelig kulelager turbo?

Hvordan vil kurven på ladetrykket se ut i forhold til kina turboen?

93' Mercedes-Benz C280 Turbo 370hk/515nm @ hjul 1 bar.

93' Mercedes-Benz E280T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår