Stein! Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei. Hvordan vil det være med spool-up og respons med en GT3582R T4 divided, 1.06AR, på en Mercedes M104 2.8l rekke 6 med T4 pulsesplit grenrør? Det jeg har nå er en halveis kina turbo med omtrent samme mål og størrelser som GT35en, men den har t3 divided, 0.84AR og 360 glidelagre. Denne begynner så vidt å gå i positiv på trykket rundt 1900rpm, og har bare 0.5 i trykk rundt 3100rpm, og rundt 1 kilo på rundt 3800-4000rpm. Så dette er seige greier, vil det være noen merkbare forskjeller med en skikkelig kulelager turbo? Hvordan vil kurven på ladetrykket se ut i forhold til kina turboen? Siter 93' Mercedes-Benz C280 Turbo 370hk/515nm @ hjul 1 bar. 93' Mercedes-Benz E280T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.