SkyPirate Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 (endret) Hei, Jeg trenger nye bremseskiver og klosser foran på min Civic 1.6 Coupe 1997 og ser at det er vesentlig billigere hos Biltema enn f.eks. Mekonomen og Meca. Er det noen som har erfaringer med produktene nettopp for denne bil-klassen fra Biltema fra nyere tid? Hvordan er disse i kvalitet og ytelse sammenliknet med de fra Mintex, ATE og andre i høyere prisklasse? Endret August 25, 2011 av SkyPirate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Jeg har ikke sett problemer med bremseskiver fra Biltema som jeg har brukt - på biler med moderate hestekrefter. Noe har hatt litt problemer med klosser fra Biltema som har vært litt harde (lang levetid, dårlig bremsing), men det har ikke jeg opplevd. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg