Shadi Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei kan noen hjelpe meg med å svare på en problem i Audi A4 97 1,6 noe ganger starte fint å kjøre også fint, det er normal hastihet og bruker normal benzin. Men når jeg slår av og starter etter en liten stund , blir det lav hastighet slik at ikke normal hastihet på denne tidspunkt får bilen mye benzin jeg vet ikke hva problemet er mvh Shadi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Jeg skjønner ikke hva du mener, men prøv med diagnose. BTW; Feil forum. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadi Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 takk for svaret ,,det gjør jeg, jeg vet det er vanskelig å for klare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg