Gå til innhold

Tips til innkjøp.Audi A4 2.0 TDI

Ranger emnet

Geysen

Anbefalte innlegg

Er ny på forumet her, men ønsker å få noen tips? Jeg har falt veldig for A4 S-Line stv og ønsker en B7?/2008 til max 300000. Er familefar med et barn på 4 men planlegger en liten til, ønsker derfor plass til 1 barnevogn. Samtidig ønsker jeg også å få høre om det er mye feil på bilene sånn generellt. Setter veldig pris på respons om noen kan bistå! Takker på forhånd. Ser for meg noe ala : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30210652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både B7 og B8 er meget pene i mine øyne, men som nevnt over er B8 noe større. Selv ville jeg nok valgt en annen bil som var enda litt større, det er fort mye bagasje på tur med to små i tillegg til barnevogn som tar mye plass. I tillegg tar et bakovervendt barnesete rimelig mye plass (t.o.m. i vår forrige Passat). Har hørt om de med små barn som har solgt sin A4 igjen da den ble for liten, men den burde holde om man begrenser hva man drar med på tur. Evt. bør man vel ha et lastenett mellom baksete/bagasjerom eller en skiboks når man trenger litt ekstra bagasjeplass :)

Ift. feil så er disse veldig bra. A4 f.o.m. 2001 har vært bra kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her :)

Jeg har selv to barn, en på 5 1/2 år og en på 10 uker.

Har ingen plassproblemer så langt.

Bagvognen tar selvfølgelig plass, men det er jo bare å pakke stelle veske o.l oppi bagvognen + det er jo for en liten begrenset periode, sportsvogn tar mindre plass som du vet siden du har et barn fra før :)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsvogn tar lite plass ja, men tar jo en stund før den kan brukes da :) Men tipper en slik bil vil fungere helt greit. Våre foreldre kjørte jo ofte biler som den gang var langt mindre. F.eks. biler som Opel Ascona o.l. som tilsvarer Vectra i dag, hadde jo bagasjerom på størrelse med dagens Golf'er (ikke stasjonsvogn altså..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider