Gå til innhold

Class of '84

Ranger emnet

vw2_prosjekt

Anbefalte innlegg

Jaja, har vært litt stille på posten min i det siste. Grunnen er at jeg kræsja bilen.:eek: Det var min skyld og jeg har lært leksa mi. Nok om det. Alle brukbare deler ble plukket av og jakten på et nytt old school prosjekt begynte.

Brodern fant en champagne farget 84 modell 1,6 liter på Røa ovenfor Oslo. Snakket med eieren som skulle ha 14000 pluss at kjøper måtte betale avgifta. Etter en stund var han villig til å gå ned til 13000 og at han betalte avgifta. Slo til og fikk bilen hjem.

Bilen er nesten nylakkert og er 99,37 % rustfri i karroseriet. Har nå satt over GTI setene, rattet, de chroma vinduseheisene og chromdørhåndatekene. Det eneste minuset på bilen er at det er takmontert antenne og skjermbreddere pluss at motoren tikker litt innimellom. Har hørt verre.:rolleyes:

Må få litt fortgang i prosjektet så om noen har noen deler liggende så si ifra. Tenker da på takgrind, hvite front/sideblinkers osv. Senking må også til, men litt tynt for gryn akkurat nå.

Bilder kommer snart!

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

OK. Nå har jeg fått på felgane med 185-50-14 dekk av typen Dunlop.:) Problemet er bare at nå går bilen på stylter. Har derfor bestilt senkefjærer og dempere. Det er FK som senker 85 fremme og 70 bak. Noen som har noen bilder av toere med 14 tommere og som er senka noe i samme duren?

Har også tatt ut baksetet (var ikke makant til forsetene). Har lagt plater med innfelt plass til høytalerne slik at jeg kunne ta ut hattehylla. Bilder kommer snart, har ikke kamera for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...