vw2_prosjekt Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Jaja, har vært litt stille på posten min i det siste. Grunnen er at jeg kræsja bilen.:eek: Det var min skyld og jeg har lært leksa mi. Nok om det. Alle brukbare deler ble plukket av og jakten på et nytt old school prosjekt begynte. Brodern fant en champagne farget 84 modell 1,6 liter på Røa ovenfor Oslo. Snakket med eieren som skulle ha 14000 pluss at kjøper måtte betale avgifta. Etter en stund var han villig til å gå ned til 13000 og at han betalte avgifta. Slo til og fikk bilen hjem. Bilen er nesten nylakkert og er 99,37 % rustfri i karroseriet. Har nå satt over GTI setene, rattet, de chroma vinduseheisene og chromdørhåndatekene. Det eneste minuset på bilen er at det er takmontert antenne og skjermbreddere pluss at motoren tikker litt innimellom. Har hørt verre.:rolleyes: Må få litt fortgang i prosjektet så om noen har noen deler liggende så si ifra. Tenker da på takgrind, hvite front/sideblinkers osv. Senking må også til, men litt tynt for gryn akkurat nå. Bilder kommer snart! Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Her er et par bilder. Kommer flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 OK. Nå har jeg fått på felgane med 185-50-14 dekk av typen Dunlop.:) Problemet er bare at nå går bilen på stylter. Har derfor bestilt senkefjærer og dempere. Det er FK som senker 85 fremme og 70 bak. Noen som har noen bilder av toere med 14 tommere og som er senka noe i samme duren? Har også tatt ut baksetet (var ikke makant til forsetene). Har lagt plater med innfelt plass til høytalerne slik at jeg kunne ta ut hattehylla. Bilder kommer snart, har ikke kamera for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Fin originalbil å begynne på iallefall... får vann i munnen av sånn :) Champagne er en av de råeste fargene å kjøre old school med chrom på.... lykke til a :) Mer bilder etterhvert ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 blir bra med senkinga! Bilen er veldig strøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hvor mye skal du senke? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 85 foran og 70 bak, som nevnt. Bilder kommer år jeg får fingern ut.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har tre senderdeksler men de er ikke så pene. Må prøve å finne fire strøkne. Lav bil ikke sant?:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 jøss,like høy som min jo:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Senking har faen meg mye å si :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Det ble akkurat passe lågt. Velkommen i markkryper-klubben! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Hvor anskaffet du de crome dørhåndtakene? De var nydlige :) Fint kamera forresten (Tiihi) Senkinga ble veldig bra også, fint bilde med kul bakgrunn. Ps. Om du skulle trenge noen deler til din 1.6 motor, har jeg en liggende som du kan plukke så mye du vil av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Møtte deg i byen i går. Ble lav ja :D Lækkert Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 bra begynnelse , men få av baklyktene puke noen høyglanspolerte bbs felger nå så r0cke du :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg