vw2_prosjekt Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Hehe. Takk for kommentarer. Det blei lavt nok foran. (Lavt nok for meg). En god del å gå på i hjulbuene ennå men. Baklyktene blir byttet ut. Veit bare ikke helt hva jeg skal ha ennå. Hpndtaka fant jeg på hoggern. Tok de fra en gammel audi 80 (77-modell) Skal være svarte deksler på de men jeg har satt på chroma i stedet.Her er noen flere bilder: En golf og hans eier: Chroma viskere fra granada: Takk til vwgolf2 for kunstnerisk innslag (siste bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 :) hjalp seg med senking! jeg sier bare: orginale baklykter lakkert med klarlakk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 praise the lowered!! looking good :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt *Subbe* Sett på røde og klare baklykter, synes de er grisefine... Har du tatt ut baksetene..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Faen du har rå bil yodude Må få på crome-lister rundt vinduene! Det blir jo 300% oldschool av slikt! Særlig når du kjører på med så mye chrome ellers..... Jeg vil ha antenna di om du skal fjerne den!! Jeg har ikke radio i bilen..... hehe:D praise the lowered:peace: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hmm, veit noen hvordan det er å sette på kromlister rundt vinduene? Får man kjøpt slikt nytt på Møller? Antenna blir nok ikke fjernet, det blir litt mye jobb å fjerne hull, lakkere osv. Men er på leting etter en svart 8-ball jeg kunne hengt i antenna. Noen som vet om steder jeg kan kjøpe sånt noe? Trur det kunne blitt litt kult. chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt Hmm, veit noen hvordan det er å sette på kromlister rundt vinduene? Får man kjøpt slikt nytt på Møller? Antenna blir nok ikke fjernet, det blir litt mye jobb å fjerne hull, lakkere osv. Men er på leting etter en svart 8-ball jeg kunne hengt i antenna. Noen som vet om steder jeg kan kjøpe sånt noe? Trur det kunne blitt litt kult. chicken 8 Ball får du på Northstar Trading (Fredrikstad) Tlf: 69 30 45 20. Faks: 69 30 45 21. http://www.northstar.no Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Celeborn *Subbe* Sett på røde og klare baklykter, synes de er grisefine... Har du tatt ut baksetene..? Baksetene er tatt ut. Har lyst på de røde og klare men det er så mange som begynner å få de nå. Har satt på originale med klarlakk. Skal ha oransje blinkere på sidene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 lakker fangerne.. bortsett fra den store "lista" i midten mellom krommen.. kjenner en med nesten helt lik bil som din.. hvis du ser bortsett fra felga Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt er på leting etter en svart 8-ball jeg kunne hengt i antenna. Noen som vet om steder jeg kan kjøpe sånt noe? Trur det kunne blitt litt kult. Mye fett slikt stæsj på http://www.mooneyes.com sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har nå satt på emblemfrie grillen vwgolf2 hadde på sin før. Grunnen til dette er at den jeg hadde var så stygg i kromramma rundt. Har også satt på kromma skiltplater og de originale baklyktene(lakkert med klarlakk) Bilder!: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Jeg er i mot Ols School men liker det bedre og bedre noe som erger meg.. Drit bra dette her :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Jeg er i mot Ols School men liker det bedre og bedre noe som erger meg.. Drit bra dette her :D Old School er KONGE! nok sagt yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 kom jo på 3de plass av golf2 på NBS.. her er bildet av stolt eier og premie! (håper det går greit jeg legger ut ;)) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt 85 foran og 70 bak, som nevnt. Bilder kommer år jeg får fingern ut.:) hvor fikk du tak på de hvite baklyktene og hvor mye kostet de? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg