vwgolf2 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hmm, tyggis i setet er ikke morro!: Proviant/shinekurv til sommerens treff :titties: : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 tyggisen kan kanskje fjernes med slik.. ehm.. isspray.. det det heter a? sånn at den fryses ned.. mener vi gjorde det på en bil. husker ikke helt.. men et lite forslag.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Nice! ;) Men må si at CL-leppe passer bedre med små fangere ;) Takk! Skal en være hardcore så må man kanskje kjøre CL-leppe men så lenge en kjører traktor må jeg ha noe som bygger litt mer ned! :) Helios: Isspray har jeg mulighet til å prøve! Tar det senere i dag. Skulle hatt en ordentlig rens på setene også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 det jeg mener vi gjorde var at vi frøys ned tyggisen.. og pella den av.. men husker ikke helt.. vær forsiktig med setet ditt..hehe men ser ut til at dette kanskje kan bli litt vanskelig her da.. siden tyggisen er smurt så mye utover.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 vet ikke om noen som trenger litt flere orginal deler?!har noen fangere,grill osv?!du må ha brunt dashbord og gulvteppe da.?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Mener å huske at jeg har sett en sånn fremgangsmåte på fjerning av tyggis...du starter som nevnt med isspray, da blir den sprø og kan skrapes av...men etterlater seg jo en flekk, den kan man ta med et løsemiddel...som ikke tar fargen på setet men løser opp 'gummien. Husker bare ikke hvilket! Kan jo kanskje spørre en bilpleieforretning hva de gjør. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hvor er det du har tatt visker armene fra?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 samme som meg; Ford Granada Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jaja, da er sommerfelgene på. Litt polering har det blitt, men ikke så veldig grundig. Ser greit blanke ut i mørket:P Får fortsatt ikke logget ut brodern... Noen som vet om noen som kan lage senterdeksler i alu?? Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvis du sletter cookies'ene på datamaskinen skal han bli avlogget. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Noen som vet om noen som kan lage senterdeksler i alu?? Marius ManiaCoupe Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Følte meg litt liten når jeg parkerte på Nordbyn her om dagen:) Lite skjer forøvrig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 haha :D Fin-fin Golf! I dig it... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Endelig har jeg fått hvite sideblinkers da. Tok sin tid! Kjøpt på bilextra. Da er det bare å vente på at fuktigheten setter seg i de! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Alkohol løser opp tyggis, så bare sprut på litt parfyme eller hell på litt vodka (må være ganske høy prosent) eller 96% eller slikt, som fordamer finfint, så får du det vekk med litt gnikking. Hvor får du tak i 96% vodka egentlig :scared Fin golf forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg