Gå til innhold

Class of '84

Ranger emnet

vw2_prosjekt

Anbefalte innlegg

Hehe. Takk for kommentarer. Det blei lavt nok foran. (Lavt nok for meg). En god del å gå på i hjulbuene ennå men. Baklyktene blir byttet ut. Veit bare ikke helt hva jeg skal ha ennå. Hpndtaka fant jeg på hoggern. Tok de fra en gammel audi 80 (77-modell) Skal være svarte deksler på de men jeg har satt på chroma i stedet.Her er noen flere bilder:

En golf og hans eier:

med_meg.jpg

Chroma viskere fra granada:

viskere.jpg

praise.jpg

med_mobil.jpg

med_farrisboeten.jpg

Takk til vwgolf2 for kunstnerisk innslag (siste bildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen du har rå bil yodude

Må få på crome-lister rundt vinduene!

Det blir jo 300% oldschool av slikt! Særlig når du kjører på med

så mye chrome ellers.....

Jeg vil ha antenna di om du skal fjerne den!!

Jeg har ikke radio i bilen..... hehe:D

praise the lowered:peace:

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, veit noen hvordan det er å sette på kromlister rundt vinduene? Får man kjøpt slikt nytt på Møller? Antenna blir nok ikke fjernet, det blir litt mye jobb å fjerne hull, lakkere osv. Men er på leting etter en svart 8-ball jeg kunne hengt i antenna. Noen som vet om steder jeg kan kjøpe sånt noe? Trur det kunne blitt litt kult.

chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw2_prosjekt

Hmm, veit noen hvordan det er å sette på kromlister rundt vinduene? Får man kjøpt slikt nytt på Møller? Antenna blir nok ikke fjernet, det blir litt mye jobb å fjerne hull, lakkere osv. Men er på leting etter en svart 8-ball jeg kunne hengt i antenna. Noen som vet om steder jeg kan kjøpe sånt noe? Trur det kunne blitt litt kult.

chicken

8 Ball får du på Northstar Trading (Fredrikstad) Tlf: 69 30 45 20. Faks: 69 30 45 21. http://www.northstar.no

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celeborn

*Subbe*

Sett på røde og klare baklykter, synes de er grisefine... Har du tatt ut baksetene..?

Baksetene er tatt ut. Har lyst på de røde og klare men det er så mange som begynner å få de nå. Har satt på originale med klarlakk. Skal ha oransje blinkere på sidene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider