Gå til innhold

Class of '84

Ranger emnet

vw2_prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du skulle hatt deg US front fanger.. så kunne du montert skiltet under fangeren i stedet.. det hadde sikkert blitt fett :)

her er bilde av US fanger.. mye penere enn den europeiske

g2_us2.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

du skulle hatt deg US front fanger.. så kunne du montert skiltet under fangeren i stedet.. det hadde sikkert blitt fett :)

her er bilde av US fanger.. mye penere enn den europeiske

g2_us2.jpg

synes ikke akkurat at de lyktene var noe penere.... ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. lyktene er kanskje ikke verdens peneste.. men man slipper den utsparinga til skiltet på den fangeren.. og det syns jeg veier mer enn nok opp for litt ekle blinklys.. men det er min mening da :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jaja, nå har det vært stille en stund. Har ikke fått somla meg til å skrive noe, selv om det har skjedd litt.

Fikk et problem med at motoren rusa seg opp på ca. 3000 omdreininger på tomgang. Hadde bilen på møller og de trudde det kunne være innsugsmanifolden. Vi skrudde litt og fant metallspon inni manifolden. Skifta pakninger og skrudde det sammen igjen. Problemet var ikke borte så vi bytta forgasser. Da blei den "bra"...

Nå vil den ikke gå på tomgang når den er kald så jeg må sitte å gasse til den har fått litt lunk. I tillegg lukter det veldig sur eksos. Har også en klankelyd foran et eller annet sted. Har bytta venstre side av drivakslen, men lyden er der fortsatt. Det virker som om det er venstre side det kommer fra. Noen som har en ide om hva det kan være??

Har kjøpt meg hvite frontblinkers fra møller også, selv om de pengane sikkert kunne forsvinne i motor-/forgassersluket. Litt må man spandere på seg selv om det er "harde tider". Skal se om ikke jeg får ordna noen bilder etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...