vw2_prosjekt Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Kjøpte de på autospar. Kosta vel rundt 1000 kroner. Dårlig kvalitet. Innmaten i den ene løsna slik at bremselyset ble rødt i den ene lykta og hvitt i den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 de ser tøffe ut hverfall (men da sparer jeg meg den erfaringen ;) ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Jeg falt for fristelsen og bestilte nye baklykter. Blei veldig fornøyd med resultatet. Det er en del som har de nå men jeg synes det er de fineste på markedet akkurat nå. Bilder!: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hvor kjøpte du de og hvor mye kostet de? må ha,bare må ha.... var det sånn at du har lakkert den på nytt? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt 85 foran og 70 bak, som nevnt. Bilder kommer år jeg får fingern ut.:) hmm.... kjenner igjen det skiltet, er det ikke gla`pris? det er rett bortenfor farmor :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 bilen ble lakkert kort tid før jeg kjøpte den. lyktene koster 900 kr på http://www.autospar.no ! ja er der hvor gla`pris var før... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 du skulle hatt deg US front fanger.. så kunne du montert skiltet under fangeren i stedet.. det hadde sikkert blitt fett :) her er bilde av US fanger.. mye penere enn den europeiske Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Helios du skulle hatt deg US front fanger.. så kunne du montert skiltet under fangeren i stedet.. det hadde sikkert blitt fett :) her er bilde av US fanger.. mye penere enn den europeiske synes ikke akkurat at de lyktene var noe penere.... ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 lyktene er kule! men... æsj...den frontfangeren var ikke noe særlig syns nå jeg da.. sjekk de stygge blink/markeringslysa da.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 nja.. lyktene er kanskje ikke verdens peneste.. men man slipper den utsparinga til skiltet på den fangeren.. og det syns jeg veier mer enn nok opp for litt ekle blinklys.. men det er min mening da :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Blinklysa er ikke det peneste jeg har sett, men hadde ikke sagt nei takk til slik fanger. Men er det bare jeg som sikler på de felgene!? Det hadde vært no det!:usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Jaja, nå har det vært stille en stund. Har ikke fått somla meg til å skrive noe, selv om det har skjedd litt. Fikk et problem med at motoren rusa seg opp på ca. 3000 omdreininger på tomgang. Hadde bilen på møller og de trudde det kunne være innsugsmanifolden. Vi skrudde litt og fant metallspon inni manifolden. Skifta pakninger og skrudde det sammen igjen. Problemet var ikke borte så vi bytta forgasser. Da blei den "bra"... Nå vil den ikke gå på tomgang når den er kald så jeg må sitte å gasse til den har fått litt lunk. I tillegg lukter det veldig sur eksos. Har også en klankelyd foran et eller annet sted. Har bytta venstre side av drivakslen, men lyden er der fortsatt. Det virker som om det er venstre side det kommer fra. Noen som har en ide om hva det kan være?? Har kjøpt meg hvite frontblinkers fra møller også, selv om de pengane sikkert kunne forsvinne i motor-/forgassersluket. Litt må man spandere på seg selv om det er "harde tider". Skal se om ikke jeg får ordna noen bilder etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 kult å se noen nye bilder fra den fronten. hvite blinkers gjør seg virkelig, men få på spacere :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Huff, minner:) må nok vaske bilen snart. Frister lite nå som den er enda høyere med lekre vinterdekk. Lysta forsvinner når snøen kommer. Har ikke vaske bilen på mange uker:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg