eek Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 ikke vaska på flere uker? og det tør du innrømme?? :o :o :o Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 hm, vasker bilen opp til flere ganger i uka jeg, hater møkk på bilen :p Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Nå har jeg fått vaska bilen! :roll: Begynner å skje litt på bilfronten for tida nå som vi strekker oss mot en lysere årstid! Nye speiler på vanlige golf 2-fester. Fant de på hoggern. SKulle ha 125 kroner for begge to så jeg så det som en grei handel:) Må få bytta lyktene snart... Ka tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Er så peeent.. speilene er helt riktige, og fronten bedre enn da den rullet ut ny fra das vaterland :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hehe, takk takk. Begynt å bli litt brun under fangeren foran men det er bare kos å fjerne. Videre hadde det vært storkos med kromlister rundt vinduene men de bak er jo like lett å finne pene som diverse andre kromdeler. Speilene er ikke VW. *skamfull* helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hva er speilene fra? Audi? Bilen din bare skriiiker etter hvite sideblinklys og :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Siden Morten ikke skal ha det på sin, synes jeg absolutt du bør skaffe deg krom-hjulbuelister! Stå på, husk spacere når du bytter til gromhjula :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Siden Morten ikke skal ha det på sin, synes jeg absolutt du bør skaffe deg krom-hjulbuelister! Stå på, husk spacere når du bytter til gromhjula :) Nei, og nei... kromma hjulbue lister blir så type 1 cal-look greie, ikke fan av det... det er biler med sjakk lakkerte tak ogsånn som bruker det, ikke plain old-school toere... skal ikke så mye mer til før den bilen er "ferdig" spør du meg.. blodsenk og poshe eller 15" splitt BBS, så er du i boks :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Nei, og nei... kromma hjulbue lister blir så type 1 cal-look greie, ikke fan av det... det er biler med sjakk lakkerte tak ogsånn som bruker det, ikke plain old-school toere... skal ikke så mye mer til før den bilen er "ferdig" spør du meg.. blodsenk og poshe eller 15" splitt BBS, så er du i boks :) Det kan helt sikkert diskuteres, men cal-lookere er jo helst dropsfarga og har NULL krom. Tror heller ikke jeg har sett hjulbuelister på en type-1 før. Det jeg vel egentlig skulle fram til er at jeg syns de plastikk hjulbuelistene ødelegger mye, det er en veldig kul farge på bilen og det er kjipt å sjule den med plastikk. Under hjulbuelistene på gode gamle golfer er det jo ikke alltid strøkent, så for å slippe å lakkere skjermer tenkte jeg på kromlistene (det finnes jo krom på bilen fra før :) ) Krom hjulbuelister kan være lekkert Edit: og hvis du forbinder sjakkruter med krom hjulbuelister, så har han jo sjakkrutete interiør ^^ Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Speilene er eldre ford, duger til noe de gamla vraka. Nå har jeg ikke hadd av hjulbuelistene ennå *tør ikke* :) men regner med at det kanskje er div. ymse under. Trur egentlig kromma lister passer best på mørke biler altså. Når det gjelder spacere så kommer det sannsynligvis etter hvert ja, ikke noe jeg har prioritert. Har kanskje noen 14" Pirellier på gang men gidder ikke betale VM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Du kan få kjøpe interiør av meg..det er skikkelig old school..golf 87mod med champagne farget interiør og brunt dashbord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har kormlister rundt vinduene + andre speil. Har tenkt å bytte veldig mye i den bilen,kommer ann på hvor langt pengene rekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Får ikke logget av brodern men svarer likevel jeg! Er egentlig fornøyd med de setene jeg har nå, svarte med "sjakkmønster". Har ikke noe planer om å bytte det ut, men takk som byr:) Hvordan er kromlistene på bakrutene da?? Det må jo være todørs, men det regner jeg med at du vet;) Kjøpte nytt digitalkamera her om dagen da. Fujifilm FinePix S5500 for de som bryr seg... Noen bilder: Wunderbaum som matcher setene. Vi leker ikke butikk! Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Nice! ;) Men må si at CL-leppe passer bedre med små fangere ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Fin bil...håper jeg får muligheten til å se på bilene til mine old school "brødre" til sommeren.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg