Gå til innhold

Class of '84

Ranger emnet

vw2_prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Nå har jeg fått vaska bilen! :roll:

Begynner å skje litt på bilfronten for tida nå som vi strekker oss mot en lysere årstid! Nye speiler på vanlige golf 2-fester. Fant de på hoggern. SKulle ha 125 kroner for begge to så jeg så det som en grei handel:) Må få bytta lyktene snart...

Ka tycks?

speil4.jpg

speil3.jpg

speil2.jpg

speil1.jpg

front1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Morten ikke skal ha det på sin, synes jeg absolutt du bør skaffe deg krom-hjulbuelister!

Stå på, husk spacere når du bytter til gromhjula :)

Nei, og nei... kromma hjulbue lister blir så type 1 cal-look greie, ikke fan av det... det er biler med sjakk lakkerte tak ogsånn som bruker det, ikke plain old-school toere... skal ikke så mye mer til før den bilen er "ferdig" spør du meg.. blodsenk og poshe eller 15" splitt BBS, så er du i boks :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og nei... kromma hjulbue lister blir så type 1 cal-look greie, ikke fan av det... det er biler med sjakk lakkerte tak ogsånn som bruker det, ikke plain old-school toere... skal ikke så mye mer til før den bilen er "ferdig" spør du meg.. blodsenk og poshe eller 15" splitt BBS, så er du i boks :)

Det kan helt sikkert diskuteres, men cal-lookere er jo helst dropsfarga og har NULL krom. Tror heller ikke jeg har sett hjulbuelister på en type-1 før.

Det jeg vel egentlig skulle fram til er at jeg syns de plastikk hjulbuelistene ødelegger mye, det er en veldig kul farge på bilen og det er kjipt å sjule den med plastikk. Under hjulbuelistene på gode gamle golfer er det jo ikke alltid strøkent, så for å slippe å lakkere skjermer tenkte jeg på kromlistene (det finnes jo krom på bilen fra før :) )

Krom hjulbuelister kan være lekkert

Edit: og hvis du forbinder sjakkruter med krom hjulbuelister, så har han jo sjakkrutete interiør ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er eldre ford, duger til noe de gamla vraka.

Nå har jeg ikke hadd av hjulbuelistene ennå *tør ikke* :) men regner med at det kanskje er div. ymse under. Trur egentlig kromma lister passer best på mørke biler altså.

Når det gjelder spacere så kommer det sannsynligvis etter hvert ja, ikke noe jeg har prioritert. Har kanskje noen 14" Pirellier på gang men gidder ikke betale VM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Får ikke logget av brodern men svarer likevel jeg!

Er egentlig fornøyd med de setene jeg har nå, svarte med "sjakkmønster". Har ikke noe planer om å bytte det ut, men takk som byr:)

Hvordan er kromlistene på bakrutene da?? Det må jo være todørs, men det regner jeg med at du vet;)

Kjøpte nytt digitalkamera her om dagen da. Fujifilm FinePix S5500 for de som bryr seg... Noen bilder:

Golfenmin1.jpg

Golfenmin2.jpg

Wunderbaum.jpg

Wunderbaum som matcher setene. Vi leker ikke butikk!

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider