ka2 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Endelig har jeg fått hvite sideblinkers da. Tok sin tid! Kjøpt på bilextra. Da er det bare å vente på at fuktigheten setter seg i de! :) Skulle bare spurt meg, så kunne du fått mine... :) -med fukt da... :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, du har vel liggandes det meste du.. Var ikke dyre greiene da, 42 kr pr stk. Skal bytte ut den ene frontlykta mi også. Har du det på "lager" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hehe, du har vel liggandes det meste du.. Var ikke dyre greiene da, 42 kr pr stk. Skal bytte ut den ene frontlykta mi også. Har du det på "lager" da? hehe... nei, fronlykt har jeg ikke gitt... :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hehe... nei, fronlykt har jeg ikke gitt... :) Hele 180,- på gode gamle Biltema :) Blei bra med sideblinkerne, har venta på dem, hehe. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 weeey! Like blinkere som meg;) De holder en uke i bergensværet, men duggen forsvinner sånn halvveis i litt sol...hehe.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Fuktigheten har nå offisielt satt seg i sideblinkersene! :pisser: bilextra Var på biltema og henta meg ny frontlykt så da ser jeg litt bedre i mørket også! Gammel (moden for utbytting): Nytt "venstrøye"!: Om noen trenger finnes det et håndtak på en av hoggerne her i Larvik: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Fuktigheten har nå offisielt satt seg i sideblinkersene! :pisser: bilextra Var på biltema og henta meg ny frontlykt så da ser jeg litt bedre i mørket også! Gammel (moden for utbytting): Nytt "venstrøye"!: Om noen trenger finnes det et håndtak på en av hoggerne her i Larvik: Er dette håndtaket på høggern jeg skal på imorgen tidlig? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Med ordtaket "I nøden spiser fanden fluer" i tanken bestemte jeg meg for å lage min egentakgrind:) Hvor fint det blei kan diskuteres men vekker uansett oppsikt! Her er hvordan det foregikk og resultatet: Først, kjøp noen billige lastebøyler fra bilteme (179 kr pr sett) og kapp stengene i ønsket lengde. Deretter finner man noen passende materialer som man kan bruke og kapper de i rett lengde! ( i mitt tilfelle 110 cm) Bor hull etter nøye måling og planlegging! Sett materialene inn med noe som gjør at de tåler fuktighet. Jeg brukte teakolje, tre strøk. Vent 24 timer på at det tørker! Bor hull i stengene og skru fast! Litt hjelp må til for å få det rett:) Ferdig reultat! Her er man klar for langtur:P Snart kommer vintern!! Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 :thumb ti tegn Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 hehe sært å kjøre rundt me i august men var jo stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Hehe. Takk! Nå har jeg ikke skia oppå når jeg kjører til vanlig. La de bare oppå for å se hvordan det ble. Men jeg har lastestropper hvis jeg føler for å ta en tur med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Så det var DET dere dreiv med i går ettermiddag ja ;) Cruisa forbi, men gadd ikke å stoppe. Angrer nå :) Skulle stoppa og studert galskapet :D cheers Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hehe! dare 2 be different! ett rusten gammelt oljefat hadde gjort seg på toppen av skjønheteten! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg ville pusset ned stativet også.. Er vel stål? Pusse ned så det blir blankt og legge klarlakk over.. Ble faktisk ganske stilig da! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Blei jo ikke så halvgærnt det da :) Jeg har en gammal rusten jerrykanne som hadde passa perf der. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg