Gå til innhold

GOLF II interiør

Ranger emnet

Frodejo

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til og bytte ut seter forran og bak i min Golf II 85 mod. Kan jeg bruke Interiør til Golf III?. Har fått tilbud om komplett sett og trenger virkelig og bytte det jeg har.

Vil det passe i min bil. Noen har sagt at jeg må modifisere litt i festene under, og andre har sagt at det går rett inn i festene.

Jeg vil også bytte dør trekk. Passer de også?

Kanskje du har noe til Golf II og selge meg?

mvh.

Frode H. Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

En av tingene jeg skal gjøre med golfen er å skifte interiøret. har el recaro seter i den nå, men dem er litt slitne..

skinn er jo pent, og deilig å sitte i. hvor kan jeg hente komplett skinn int til min golf? hvor mye blir det å koste?

eller vil det være noe bra med rally stoler f.eks? husk at jeg vil bruke baksetene også, og for at det skal se pent ut vil jeg at dem skal matche førersetene, så jeg må skifte baksetet ut, det også..

noen tips?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

En av tingene jeg skal gjøre med golfen er å skifte interiøret. har el recaro seter i den nå, men dem er litt slitne..

skinn er jo pent, og deilig å sitte i. hvor kan jeg hente komplett skinn int til min golf? hvor mye blir det å koste?

eller vil det være noe bra med rally stoler f.eks? husk at jeg vil bruke baksetene også, og for at det skal se pent ut vil jeg at dem skal matche førersetene, så jeg må skifte baksetet ut, det også..

noen tips?

Få en sadelmaker til å trekke om de setene du har i bilen din nå, det er ikke lett å få tak i komplett skinninteriør til Golf II.

Men det koster jo litt da men tror ikke det er så ille ;)

Ellers så synes jeg at Corbeau setene er ganske kule men tror ikke du finner noen som matcher baksetet.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider