vw_passelat Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Noen som har peiling? Jeg har kjøpt en Passat 1.9 TDI 4motion Highline 2003 mod. 130 000 km fullt servicehefte. Når jeg trykker på nøkkelen for å åpne bakluka blir det bare en lyd også blinker det i blinklysene men luka åpnes ikke. I førerdøra er det to knapper,en til bensinlokket som fungerer, og den andre til bakluka. Men det skjer ingenting når jeg trykker på den knappen. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Har samme problem. Gav opp siden det trolig er brudd på ledninger som ligger bak deksler og trekk. Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw_passelat Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Jeg snakket med en som jobber på Møller. Den funksjonen er for å kun åpne bakluka uten di andre dørene. Hvis bilen er låst,trykker du på knappen for å åpne bakluka. Da kan du ta i handtaket å åpne den på vanlig måte,mens di andre dørene er stengt. Dette er ment for "storbyene" der det er fare for at noen plutselig skal kunne ta seg inn i bilen mens man laster noe inn baki :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Stemmer det vw_passelat sier, sånn er det på Transporteren min også. Men må si det er greiere på Forden, der spretter luka opp når man trykker på den knappen på nøkkelen :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg